سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستاي خاور خانوم به روايت آزاده نامداري

مستند "خانومي كه شما باشي" به تهيه كنندگي آزاده نامداري فردا، 16 مهر از ساعت 21 به روايت زندگي «خاور خانوم» بانوي رستوران دار گيلاني مي ‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، "خاور خانوم" مدير رستوراني در روستاي سرولات استان گيلان از توابع چابكسر است، اين بانو به دليل دست پخت خوب و گشاده‌رويي‌اش از شهرت بالايي برخوردار است تا حدي كه بسياري اين روستا را با نام اين زن توانمند مي‌شناسند.

عوامل اين برنامه به استان هاي مختلف ايران سفر كرده اند تا زندگي زنان موفق و توانمند ايران را از اقوام وگويش هاي مختلف به تصوير بكشند.

"خاور خانوم" يكي از همين بانوان است، نماينده زناني كه علاوه برداشتن خانواده اي موفق توانسته انددر اجتماع نيز حضور تاثير گذاري داشته باشند. او با شهرتي كه به دست آورده موفق شده نام روستاي محل زندگيش را در ليست مكان هاي گردشگري مورد علاقه توريست ها ثبت كند .

به گفته نامداري خاور خانوم غذاي محليطبخ مي كند، همين مسئله رستوران او را به يك برند شناخته شده براي گردشگران تبديل كرده و به اقتصاد روستا كمك كرده است .

اين مستند 17 مهر ساعت 12:30 دوباره از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

" خانومي كه شما باشي" كاري از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست كه سري نخست آن نوروز 91 روي آنتن شبكه رفت و توانست توجه بسياري از مخاطبان و كارشناسان رسانه را به خود جلب كند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.