سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور هنرمندان نامي عرصه‌ي موسيقي در برنامه «دستان»

برنامه‌ي «دستان» در آينده ميزبان بسياري از هنرمندان عرصه‌ي موسيقي در سبك‌هاي مختلف اين عرصه است.

«سيدعباس سجادي» كارشناس شعر و موسيقي و همچنين مجري برنامه‌ي موسيقي محور «دستان» در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌هاي موسيقي به صورت «آوا» و يا «نماآهنگ» به عنوان ميان برنامه از سوي سازمان «صدا و سيما» بسيار زياد است.

وي افزود: اين در حالي است كه تعداد برنامه‌هايي با محوريت موسيقي، به نسبت قابل توجهي نيست.

«سجادي» درخصوص برنامه‌ي «دستان» بيان كرد: اين برنامه آغازگر برنامه‌هاي موسيقي محور است و با ايده‌آل‌هاي خود فاصله‌ي زيادي دارد.

وي تصريح كرد: اين برنامه مي‌تواند به عنوان يك فرصت و يا بهانه براي توليد ساير برنامه‌ها با موضوع موسيقي باشد و در قالب‌هاي ديگري به مخاطبان ارائه شود.

سجادي همچنين اظهار داشت: مديران رسانه‌اي به مقوله‌ي موسيقي توجه داشته‌اند و همين سبب برنامه‌هايي از اين قبيل ساخته شده است.

وي افزود: اميدوارم در آينده نيز اين توجه و حمايت بيش از پيش شود تا برنامه‌هاي بيشتري با موضوع موسيقي توليد شود و ما هم بتوانيم «دستان» را ارتقا دهيم.

وي همچنين عنوان كرد: در آينده درصدد هستيم تا برنامه‌ي «دستان» از شخص محوري به سمت موسيقي محوري پيش رود و با برنامه‌ريزي دقيق، در خدمت هنرمندان بيشتري در تمامي سبك‌ها و زمينه‌هاي موسيقي باشيم.

«سجادي» در آخر اظهارداشت: با توجه به سابقه‌ي درخشان آقاي «مرادخاني» و دلسوزي هميشگي وي و همچنين 14 سال سكانداري در حوزه‌ي موسيقي، اميد به پيشرفت و بهبودي موسيقي براي همه‌ي هنرمندان دو چندان شده است و به طور قطع با حضور آقاي «مرادخاني» فضاي مناسب‌تر و بهتري در اين عرصه، پديد مي‌آيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سجادی ، دستان ، شبکه آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.