سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

اهدا مدال و هدایای رهبر انقلاب به مریم هاشمی

آیین تجلیل از مریم هاشمی قهرمان مسابقات جهانی کیک بوسینگ مالزی و مسابقات وشووی جهانی ترکیه روز چهارشنبه با حضور امام جمعه و استاندار کرمانشاه و نیز نماینده رهبر انقلاب در منزل شخصی وی برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مریم هاشمی با اشاره به اهدای دو مدال خود به رهبر انقلاب، افزود: زمانی که در مسابقات یاد شده شرکت کردم، با خود عهد بستم که اگر مدالم طلا باشد و لایق پیشکش کردن، حتما آن را به رهبر انقلاب تقدیم می کنم و اگر بجای طلا، نقره می گرفتم آن را تقدیم نمی کردم چون لایق حضرت آقا نبود.

وی افزود: حجاب محدودیت نیست و همین که بانوان ایرانی با رعایت حجاب اسلامی در مقابله با ورزشکاران بانوی فاقد حجاب می توانند موفق باشند، سندی بر این ادعاست.

هاشمی گفت: بالاتر از افتخار به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم، اهتزاز پرچم حجاب و عفاف و افتخار به ایرانی بودنمان در دنیا بود و دیدم که به تاسی از افتخارآفرینی بانوان ایرانی در میادین بین المللی، شمار ورزشکاران محجبه در مسابقات جهانی هم افزایش یافت.

وی گفت: هر دو افتخاری که بدست آوردم در فصل پاییز بود و با اهدای این مدال ها به ولی امر مسلمین جهان، خوشحالم که پاییزم به بهار تبدیل شد و این اقدام مورد تایید رهبری انقلاب واقع شد.

وی با ابراز تشکر از حضور مسوولان و نمایندگان مقام معظم رهبری در منزل خود، خواهان آن شد که در صورت کسب مدال المپیک و تقدیم آن به رهبر انقلاب، یک جلد قرآن که صفحه اول آن مزین به خط حضرت آقا باشد همراه با یک سجاده از ایشان هدیه بگیرد.

وی گفت: تاکنون افتخار داشتن چفیه و انگشتر رهبر انقلاب را داشته ام و همچون چشمانم از آنها نگهداری خواهم کرد.

بانوی قهرمان کرمانشاهی، گفت:اکنون دارای 22 سال سن هستم و از نیمسال دوم در رشته تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه مشغول به تحصیل خواهم شد.

هاشمی گفت: در چهار رشته ورزشی فعالیت دارم که در دو رشته کیک بوکسینگ و وشوو تاکنون در آوردگاه های جهانی برای کشور و استان کرمانشاه افتخار کسب کرده ام.

وی کسب مدال طلای المپیک در رشته ووشوو را از آرزوهای خود دانست و گفت: در این صورت باز هم مدالم را به رهبر انقلاب تقدیم خواهم کرد.


نماینده ویژه رهبری، امام جمعه کرمانشاه و استاندار در منزل قهرمان ووشوی بانوان جهان در کرمانشاه برگزار شد، لوح تقدیر و هدایای رهبر معظم انقلاب به مریم هاشمی اهدا شد.

برچسب ها: کرمانشاه ، اهدا ، مریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.