سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آریایی‌نژاد در نطق میان‌دستور:

عیب اقتصادمان کجاست که همانند بابک زنجانی‌ها و خاوری‌ها از آن سر بر می‌آورند؟

نماینده مردم ملایر، در مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: براستی چه عیبی در اقتصاد است که بابک زنجانی‌ها ،خاوری‌ها و شهرام جزایری‌ها از آن سر بر می‌آورند، واقعا امکان رصد اموال و دارایی‌های یک شبه و باد آورده وجود ندارد،‌ براستی مسئولین نمی‌توانند خود را از شر این ملیجک‌ها، متملقین و چاپلوس‌ها رهایی بخشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان اظهار داشت: قیام پیامبران و صالحان علیه ظالمان، شهادت امامان معصوم بویژه امام حسین (ع) و در عصر حاضر فریادهای امام (ره) در عصر تاریک و خفقان پهلوی و زجر و شکنجه‌ها و ایستادن‌ها تا شهادت و پیروزی و تاسیس نظام، دفاع مقدس و اسارت و زنده به گور شدن زنان و دختران شهرهای اشغالی و مجروحان جنگ تحمیلی، موشک‌باران شهرهای ایران و تخریب منازل و سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری، چشمان به در مانده خانواده‌های جاویدالاثرها، بوی عطر همیشگی مبقره شهدا، سالم ماندن برخی اجساد شهدا، خبر برخی شهدای گمنام از محل دفن خود، خس خس سینه‌های مجروحان شیمیایی و عفونت زخم‌های جانبازان، کتک خوردن و تحمل خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان، سختی‌های طاقت‌فرسای ویلچر نشینان و دوری از خانواده و روانه آسایشگاه شدنشان، تحمل سختی‌ها و مشقات ایثارگران، مجاهدت‌های علمی جوانان و دانشمندان هسته‌ای و غیر هسته‌ای شهادت آنان توسط دردمنشان، تعیین سرنوشت توسط خود مردم در انتخابان علی رغم فتنه‌های رنگین مخملی و گوناگون همه‌ و همه این ندا را می‌دهد که ملت توانمند ایران خداییست و در راه حق قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: این همان پیام عاشورا است که وقتی دشمن مانع امنیت، رفاه و زندگی عزتمند می‌شود و استقلال، آزادی و عزت ایران به خطر می‌افتد با ترجیح مرگ سرخ بر زندگی رنگین از آرمان‌های خود جانانه دفاع می‌کند و این منشاء عزت ماست.  
 
عضو کمیسیون بهداشت اظهار داشت: ملت عاشورایی ایران تحمیل‌های توافق‌نامه ژنو را ظالمانه می‌داند، چرا که این مردم همزمان با انتظار امام عصر(عج) به امام حسین(ع) عشق می‌ورزد و به قیام ایشان اعتقاد دارد و این همه پایمردی، ولایت پذیری، رضای الهی و صیانت از حاصل خون شهدا با تمام دنیا منهای اخلاق و معنویت عوض نمی‌شود.  
 
آریایی‌نژاد خطاب به مسئولین کشور ادامه داد: مسئولین کنونی به هوش باشند، به تاریخ 100 سال اخیر ایران و معاهدات تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند و فردای تاریخ شرمنده نشوند.  
 
وی تصریح کرد: مراقب حمایت‌های جک استراو هم باشید که امروزه روباه پیر عابد و زاهد شده، روزی که دشمن از ما تعریف کند روز عزای ماست.  
 
این نماینده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اهل جنگ با هیچ کشوری نیست گفت: این ملت در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر دشمن متحد و یکپارچه است.  
 
آریایی‌نژاد به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: براستی چه عیبی در اقتصاد است که بابک زنجانی‌ها ،خاوری‌ها و شهرام جزایری‌ها از آن سر بر می‌آورند، واقعا امکان رصد اموال و دارایی‌های یک شبه و باد آورده وجود ندارد،‌ براستی مسئولین نمی‌توانند خود را از شر این ملیجک‌ها، متملقین و چاپلوس‌ها رهایی بخشد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آیا واقعا امکان نظارت بر مناقصه‌ها، مزایده‌ها و جابجایی اموال و پول وجود ندارد، نقش دولت و بانکداری الکترونیک کجاست، با چه حساب و کتابی 80 هزار میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها به 30 نفر تعلق دارد به راستی چگونه است ما این همه سلطان و آقازاده داریم، سلطان شکر، سلطان فولاد، سلطان موز، سلطان دارو و . . .، وقتش نرسیده یک پالایشی از خوی سلطان‌پروری به عمل آید.   
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.