سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبارات پوشش "امداد هوایی و دریایی اورژانس" را نامطلوب کرده است

وزیر بهداشت با انتقاد از حذف بودجه به بالگرد هوایی اورژانس گفت: در حال حاضر اورژانس کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و حذف این بودجه پوشش امداد هوایی و دریایی اورژانس را نامطلوب‌تر خواهد کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص حذف "بودجه" خرید "بالگرد هوایی" برای اورژانس ۱۵۵ در مجلس گفت: حوزه اورژانس کشور نیازمند یک امتیاز خاص است چرا که مشکلات زیادی دارد و یکی از این مشکلات پوشش ناقص است که دلیل اصلی آن کمبود آمبولانس و پایگاه است.

وی در خصوص پایگاه‌های اورژانس ادامه داد: هر پایگاه باید هفت نیرو داشته باشد که کمبود بودجه و عدم اختصاص سهمیه استخدام و جذب باعث شده که هر پایگاه کمتر از استاندارد نیرو داشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه کشور ما پهناور و پر حادثه است، عنوان کرد: این شرایط نیازمند پوشش امدادی مناسب است در صورتیکه امداد هوایی ما جوابگو نیست در کنار آن هم امداد دریایی از پوشش مناسبی برخوردار نیست و تمام این مشکلات و نواقص به دلیل کمبود امتیازات است که حتی خود بنده در جلسه‌ای که دو هفته پیش با مجلس غیر علنی داشتم اعتبار این حوزه را مطالعه کردم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.