سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 بازی جذاب و هیجانی برای ios + دانلود

دریچه برای شما کاربران گرامی تعدادی بازی جذاب و هیجان آماده کرده است، شما می توانید این بازی ها را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل ios نصب کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ اگر تلفن همراه هوشمند شما دارای سیستم عامل ios است، می توانید با استفاده از این بازی ها می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.





بازی "تنیس روی میز"
ازی تنیس روی میز یکی سریع ترین بازی های توپی جهان است، که برای عملکرد مناسب در این بازی باید دارای سرعت و دقت عمل بالایی باشید. در این گزارش قصد معرفی شبیه ساز تنیس روی میز برای گوشی های دارای سیستم عامل ios را داریم. مهم نیست که مبتدی هستید یا حرفه ای، بازی Virtual Table Tennis 3 می تواند با گرافیک و شبیه سازی فوق العاده خود هیجان را به شما هدیه دهد. شما می توانید با دو سبک متفاوت به مسابقه بپردازید: 1- انفرادی - 2 - تیمی؛ در این حالت شما با بازیکن مجازی یار می شوید و در برابر حریفان به مسابقه می پردازید. در ابتدا شما می توانید به وسیله بازی آموزش های لازم را فرا بگیرید و در بازی های دوستانه شرکت کنید تا برای مسابقات جهانی آماده شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل راحت، رابط کاربری دقیق و هوشمند، امکان انتخاب سطح دشواری و ... اشاره کرد.





قابل اجرا در ios 5 و بالاتر
حجم بازی: 35.7 مگابایت

بازی فوق العاده جذاب"بیلیارد"
بازی Pool Break از کامل ترین بازی های بیلیارد برای سیستم عامل ios است. در این بازی سبک های مختلف بیلیارد از جمله Snuker, Krokinol و ... گنجانده شده است. جذابیت بازی فقط برای وجود سبک های مختلف محبوب نیست، بلکه گرافیک و شبیه سازی سه بعدی سبب گرایش کاربر به سوی آن می شود. در این بازی قادر خواهید بود، به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازید و حتی با آن ها در مورد بازی و شرایط آن صحبت کنید. بازی با کاربر مجازی (کامپیوتری) دارای چهار سطح مختلف از دشواری است، سعی کنید کاربر مجازی را نیز با بهترین امتیاز ممکن شکست دهید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: فیزیک واقع گرایانه، امکان بازی با افراد موجود در شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از چت آنلاین با حریف و ... اشاره کرد.

 

 


قابل اجرا در: ios 7 و بالاتر
حجم بازی: 16.1 مگابایت

بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight
 اگر از علاقه مندان به خلبانی و پرواز با هواپیماهای مسافری و جنگی هستید، بازی Infinite Flight – Flight Simulator می تواند بهترین و جذاب ترین شبیه سازی از پرواز را در اختیار شما قرار دهد. شما باید با هواپیماهای مسافری یا جنگی پرواز کنید و آن ها را به سلامت به مقصد برسانید. البته پرواز با هواپیما هم به این سادگی نیست و باید شما پرواز در شرایط آب و هوایی مختلف، شب و روز، فرودگاه های مختلف با ویژگی های گوناگون را تجربه کنید. برای افزایش جذابیت و کیفیت گرافیکی بازی، 5 حالت مختلف دوربین برای نمایش به شما وجود دارد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود بیش از 20 هواپیمای مسافری و جنگی، گرافیک بسیار عالی، تغییر شرایط آب و هوایی و ... اشاره کرد.





برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ios 5 و بالاتر

حجم بازی: 22 مگابایت

بازی مبارزه ای UFC Undisputed
UFC Undisputed یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای در گوشی های دارای سیستم عامل ios است.بدون شک، این بازی با حجم کم و گرافیک نسبتا بالای خود توانسته است کارابران فراوانی را جذب خود کند. هنرهای فردی و مبارزه ای مبارز مانند فیلم های اکشن شبیه سازی شده است و ضربات، شدت و منزلت مبارز به خوبی بازسازی شده است. در این بازی شما در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنید، مسابقاتی که بهترین مبارز های جهان در آن شرکت دارند، قهرمانی در مسابقات جهانی ufc به شما اعتبار فراوانی می بخشد و سبب محبوبیت شما می شود. گرافیک عالی، طراحی منحصر به فرد، وجود مراحل مختلف و ... از ویژگی های این بازی هستند.





قابل اجرا در ios 3 و بالاتر
حجم بازی: 28.2 مگابایت

بازی کامیون رانی  Big Truck
تا به حال این فکر کرده اید که کامیون یا یک ماشین های غول آسا را برانید؟ در بازی Big Truck شما در نقش یک راننده کامیون ظاهر می شوید و وظیفه دارد حمل و نقل برون شهری کالاها را انجام دهید. هر چه مقدار بیشتری کالا جا به جا کنید، امتیاز بیشتری کسب می کنید و می توانید به مراحل بعد بروید. مراقب باشید کالاها در راه دچار آسیب نشود، زیرا اگر دچار مشکل شوند از امتیاز شما کسر می شود و باید خسارت کالاها را بپردازید. مسیر حمل و نقل بسیار نامناسب و پر از نا همواری است، با کوچک ترین اشتباه در این بازی بازنده خواهید شد، کالاها و ماشین شما از بین خواهند رفت. کنترل ساده و وجود کالاها متعدد از ویژگی های این بازی هستند.





برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم بازی: 13.1 مگابایت


بازی موتورسواری Bike Baron
بازی موتور سواری Bike Baron یکی از جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل ios است، که با استقبالی قابل توجه مواجه شده و بسیاری آن را بهترین گیم موتورسواری برای گوشی های آیفون می دانند. داستان بازی به گونه ای است که شما نقش یک پیک موتوری را دارید و باید بسته های مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به صاحبانشان تحویل دهید. مراقبت موانع موجود در بازی باشید و سعی کنید با کمترین خطا به خط پایان برسید.





قابل اجرا در ios 5 و بالاتر
حجم بازی: 43.1 مگابایت

بازی دارت
بازی دارت یک گیم کلاسیک و جذاب ورزشی است و برای انجام  هر چه بهتر بازی باید فرد دارای تمرکز و دقت عمل بالایی باشد، بازی دارتی که باری شما در نظر گرفته ایم دارای گرفیک HD و سه بعدی است که می تواند بازی را به صورت واقع گرایانه برای شما نمایان کند. از ویژگی های این بازی می توان به امکان بازی به صورت چند نفره اشاره کرد، که می توانید با استفاده از این ویژگی به رقابت با دوستانتان بپردازید. تیر ها را به سوی سیبل پرتاپ کنید هر چه تیر شما به مرکز سیبل نزدیک تر باشد، امتیاز بیشتری کسب می کنید.




قابل اجرا در: ios 3.1 و بالاتر
حجم بازی: 17.1 مگابایت

بازی pou
آقا و خانم پو یک بازی زیبا و جذاب برای گوشی های دارای سیستم عامل ios است که می تواند توانایی و سلیقه ی شما را در نگهداری از یک کودک محک بزند، بازی برای رده سنی خردسال بسیار مناسب است و در مدت کوتاه انتشار این بازی، طرفداران متعددی را برای خود پیدا کرده است و  توانسته است امتیاز 5 ستاره را کسب کند. به عروسک بازی غذا دهید، او را تمیز کنید و آن را بزرگ کنید، لباس های زیبا و شیک برایش انتخاب کنید. حتی شما می توانید با او فوتبال بازی کنید و او را به یک فوتبالیست تبدیل کنید. هم اکنون شما می توانید این بازی جذاب را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

 



قابل اجرا در ios 5 و بالاتر
حجم بازی: 18.7 مگابایت

بازی اتومیل رانیNikko RC Racer
 در این بازی Nikko RC Racer 1.0.9 شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا به توانید امتیازهایی را بدست آورید, حریفان خود را از دور مسابقه خارج کنید تا به توانید به مراحل بالاتر و پیروزی به رسید.




قابل اجرا در 
سيستم عامل ios نسخه 4.3 و بالاتر
حجم بازی: 54.7 مگابایت

بازی فوق‌العاده‌ی Fallon’s Fury
 این عنوان فوق‌العاده جذاب که از سوی Warner Bros منتشر و از فیلم بسیار زیبای JACK THE GIANT SLAYER الهام گرفته،با ارائه‌ی گیم‌ پلی‌ای لذت‌بخش،سعی در خلق خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان کاربران دارد.در این بازی زیبا شما در نقش Fallon (غول دو سر موجود در فیلم) قرار گرفته و باید برای رسیدن به قلعه،هر چه در سر راهتان قرار دارد را نیست و نابود کنید. پیشنهاد می‌کنم تجربه‌ی این بازی فوق‌العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.




برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم بازی: 42 مگابایت

گرد آوری از: محمدمحمدی خوجین


امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
الیاس
۲۰:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بچه ها برای دانلود تمام نرم افزار ها و بازی هایی که میخوایید دانلود کنید فقط اسم بازیو کپی کنید تو نرم افزاری به اسم (تانگبو) این نرم افزار یه نرم افزار چینیه بسیار جالبه که هم نسخه قابل نصب روی ایفونش هست و هم نسخه pc گوسیتون رو به راحتی وصل کنیذد به سیستم و نرم افزاری رو که میخوایید دانلود کنید و لذتشو ببرید
پیمان
۱۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید اگه میشه نرم افزار های تا یک سال قبل خودتونو دوباره بذارین رو سایت
ناشناس
۰۸:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دانلود نمیشه چکار کنم.لطفا راهنمایی کنیدورژنios7 هستم