سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 بازی جذاب و هیجانی برای سیمبین + دانلود

اگر تلفن همراه شما دارای سیستم عامل سیمبین است، دریچه پیشنهاد می کند بازی های معرفی شده در این گزارش را بر روی گوشی خود نصب کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بازی های معرفی شده در این گزارش جزو برترین بازی های سیستم عامل سیمبین هستند، که می توانند شما را برای ساعت ها سرگرم کنند.



بازی "Armageddon squadron"
اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیماهای جنگی هستید، این بازی Armageddon squadron شما را به یک جنگ هواپیمایی تمام عیار دعوت می کند. در این بازی شما وظیفه دارید به مواضع دشمن در زمین و هوا حمله کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید، البته مراقبت سلامت خود باشید زیرا هواپیماهای دشمن سعی می کند شما را نابود کنند و در مواقع مورد نیاز باید شما با انجام حرکات نمایشی از دست هواپیماهای دشمن فرار کنید. با جمع آوری امتیازات لازم می توانید هواپیمای جنگی خود را ارتقاء و به سلاح های جنگی قدرتمندتر مجهز کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: 5 هواپیمای مختلف، 12 ماموریت با سطوح مختلف، گرافیک سه بعدی و ... اشاره کرد.

 

 

قابل اجرا در (Symbian S60 5th Edition (Symbian^3
حجم بازی: 8.2 مگابایت

بازی "سونیک"
بازی سونیک را می توان بهترین و محبوب ترین شخصیت کنسول سگا دانست. در این بازی Sonic The Hedgehog Genesis شما وظیفه دارید، با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید. البته فقط وجود موانع مختلف برای شما دردسر ساز نمی شود، بلکه اصلی ترین مشکل شما حیوانات موجود در بازی هستن که در صورت برخورد با آن ها امتیازات یا جان خود را از دست خواهید داد. بازی دارای بخش های مختلفی است که هر بخش به سه مرحله تقسیم می شود، در پایان هر بخش شما باید با یک موجود مکانیکی قدرتمند و خطرناک رو به رو شوید که باید آن را نیز از بین ببرید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده جذاب، مراحل مختلف، سازگاری با اکثر گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین و ... اشاره کرد. برای شروع بازی حتما باید شبیه ساز gpsp بر روی گوشی شما نصب باشد.
  
  



قابل اجرا در : (Symbian (6.0, 6.1, 7.0, 8.0, 8.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
حجم بازی: 4 مگابایت

بازی "هنر جنگ" 
Warcraft 2 را می توان اولین بازی استراتژیک به سبک واقعی دانست. هنر جنگ یک بازی شناخته شده در سراسر جهان است، مهم ترین علت شناخته شدن بازی، داستان جذاب و هیجان انگیز آن است که کاربر را به سمت خود جذب می کند. شما می توانید در محیط بازی برای خود یک نقشه اختصاصی با ویژگی های دلخواه طراحی کنید، نقشه هایی ایجاد کنید که دشمنان قادر به تشخیص نقاط ضعف آن نباشند تا بتوانید به راحتی به پیروزی برسید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وضوح بالا صفحه نمایش، سطوح مختلف، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.




قابل اجرا در (Symbian (9.1, 9.2, 9.3, 9.4
حجم بازی: 15.8 مگابایت

بازی سرگرم کننده "Bounce"
گاهی اوقات بازی های ساده و کم حجم جذابیت و هیجان فراوانی نسبت به بازی های سنگین و گرافیکی دارند. بازی Bounce از جمله بازی های ساده و کم حجم برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است، که طرفدارن فراوانی برای خود یافته است. در این بازی شما وظیفه دارید یک توپ را در مسیر صحیح حرکت دهید، حرکت توپ بسیار آسان بوده و می توانید بدون هیچ مشکلی آن را هدایت کنید، اما مشکل اساسی شما وجود مکعب های عصبانی است. به مبارزه مکعب ها بروید و راه مناسب را برای عبور از آن ها پیدا کنید.

 




قابل اجرا در (Symbian (9.4, 9.5). S60 (5th (Symbian^1
حجم بازی: 2.8 مگابایت

بازی Sega rally championship
این بازی Sega rally championship یک شبیه سازی کامل از بازی اتومبیل رانی کنسول سگا است. در این بازی شما باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنید، مسابقات در قاره های مختلفی برگزار می شود و باید در شرایط مختلف به رانندگی بپردازید. برخی از این شرایط مربوط به مکان های برگزاری مسابقه و برخی نیز مربوط به شرایط آب و هوایی می شوند. شما در هر وضعیت وظیفه دارید با نهایت سرعت رانندگی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود آهنگ های جذاب، پیست های مختلف، شبیه سازی مناسب و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در (Symbian (6.0, 6.1, 7.0, 8.0, 8.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
حجم بازی: 8 مگابایت

بازی شطرنج
گاهی اوقات ما به دنبال یک سرگرمی مناسب برای سپری کردن زمان هستیم، بازی شطرنج می تواند گزینه ی مناسبی برای سپری کردن زمان و افزایش سطح فکری مغز باشد. با دانلود این بازی می توانید برای همیشه و در هرمکانی با تلفن همراه خود شطرنج بازی کنید و خلاقیت ذهن خود را افزایش دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان مشاهده آمار و ارقام، جلوه های صوتی زیبا، امکان انتخاب پس زمینه دلخواه و ... اشاره کرد.

 



قابل اجرا در (Symbian (9.1, 9.2, 9.3, 9.4
حجم بازی: 1.3 مگابایت

بازی دوچرخه سواری
در این بازی Mat Hoffman's pro BMX 2 شما در نقش مردی به نام مت هافمن ظاهر خواهید شد، شما باید با دوچرخه bmx خود حرکات نمایشی انجام دهید، برای انجام حرکات می توانید از تپه ها، نرده ها و موانع دیگر استفاده کنید. با پیشرفت در بازی و گذراندن هر مرحله به نیرو و امتیازات شما افزوده می شود و می توانید برای خود دوچرخه و لباس های محافظ جدید و قدرتمند بخرید. برای کسب پیروزی در این بازی سعی کنید، حرکات خارق العاده ای را با دوچرخه خود انجام دهید، که دیگران قادر به انجام این کارها نیستند.





قابل اجرا در Symbian^1
حجم بازی: 8 مگابایت

بازی Rayman
اگر با بازی سونیک سگا آشنا هستید، این بازی هم یک گیم جذاب در این سبک است. بازی Rayman advance به عنوان یکی از بازی های منتخب اندرویدی در سال 2013 مطرح است.شما در این بازی به عنوان یک فرد کارتونی به نام ریمن ظاهر می شوید و وظیفه دارید که به مکان های خطرناک بروید و با پریدن از پرتگاه ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. البته توجه داشته باشید که گرافیک بازی نسبت به نسخه اندروید آن بسیار ضعیف تر و ساده تر است.




قابل اجرا در (Symbian (6.0, 6.1, 7.0, 8.0, 8.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
حجم بازی: 8 مگابایت

به مصاف دراکولاها بروید!
آیا شما قادر به شکست دراکولاهای خون آشام برای زنده ماندن هستید؟ اگر توانایی این کار را دارید، قدرت خود را به آن ها ثابت کنید. بازی به این گونه است که گرگ ها و موجودات خون آشام به کره ی زمین حمله کرده اند و جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخته اند. شما وظیفه دارید، به مقابله با آن ها بپردازید و تمامی موجودات ترسناک را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و جمع آوری امتیازات مناسب می توانید اسلحه های جدید و قدر






قابل اجرا در (Symbian (9.4, 9.5
حجم بازی: 18.5 مگابایت

بازی "Need for speed"
بازی Need for speed به قدری هیجان انگیز و زیبا است، که آدرنالین موجود در خون شما را چند برابر می کند. در بازی نید فور اسپید شما باید در مسابقات شبانه و غیرقانونی شرکت کنید، این مسابقات در خیابان های شهر و با هیجانات غیر قابل وصف برگزار می شود. اگر در رانندگی دچار تخلف شوید، پلیس های شهر به دنبال شما خواهند آمد و سعی می کنند شما را دستگیر کنند. این بازی شما را به یک پادشاه ماشین سواری و شرکت در مسابقات غیرقانونی تبدیل می کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود ماشین های مختلف، شبیه سازی و گرافیک عالی، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد.




برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در (Symbian (6.0, 6.1, 7.0, 8.0, 8.1, 9.1, 9.2, 9.3 
حجم بازی: 8 مگابایت





امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.