سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پلیس دبی "قرضاوی" را یک "کودن" توصیف کرد

معاون امنیتی پلیس دبی، در صفحه توییتر خود، اظهارات "یوسف قرضاوی" مفتی مصری - قطری در نماز جمعه دوحه را به باد انتقاد گرفت و وی را ضعیف ترین دانش آموخته الازهر توصیف کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری - تحلیلی"رای الیوم" نوشت: "ضاحی خلفان" در یادداشت اخیر خود در توییتر نوشت: خطبه روز جمعه قرضاوی بیشتر شبیه داستان و افسانه بود و این درحالی است که خطیبان طبق معمول به فن خطابه تسلط دارند، و قرضاوی ضعیف ترین دانش آموخته الازهر است.

خلفان در یادداشت دیگری با اشاره به این که قرضاوی در روز مبارک جمعه فحش و ناسزا به زبان می آورد، وی را "کودن" توصیف کرد و خطاب به او نوشت: ای قرضاوی، عالم دین کینه نمی ورزد، ناسزا به زبان نمی آورد و در صدد رسوا کردن مردم نیست؛ آیا نمی دانی رسول اکرم (ص) چگونه سخنرانی می کرد؟

خلفان در یادداشتی دیگر خطاب به قرضاوی نوشت: بر کسی پوشیده نیست که شیوه اخوان المسلمین ناسزا گفتن به امارات از طریق تریبون و تلویزیون قرضاوی است.

قرضاوی به دلیل حمایت مسئولان اماراتی از "احمد شفیق" رقیب "محمد مرسی" رئیس جمهور برکنار شده مصر در انتخابات و آخرین نخست وزیر دوران مبارک و سرکوب هواداران و اعضای اخوان المسلمین، بارها در خطبه جمعه پایتخت قطر، این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.