سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریان: می‌خواهیم خانم ها در راس فدراسیون‌ها ببینیم

معاون امور بانوان وزارت ورزش: خا‌نم های ما آنقدر توانمند هستند که بتوانند در راس فدراسیون باشند.

رباب شهریان معاون اموربانوان وزارت ورزش وجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: نشستی که داشتیم با حضور نواب رییس بانوان در والیبال بود. 

نشست خوبی بود با توجه به سابقه خوب و نیروی استانی خوبی که دربانوان وجود دارد ودر خصوص رشد والیبالف درشهرستان‌های تابعه استان‌ها بحث شد.
شهریان در خصوص دیدگاه دولت افزود: خوشبختانه دیدگاه دولت تدبیر و امید به ورزش بانوان خوب است ودراین مدت 2 یا3 نشست با بانوان داشته و قول داده‌اند که از ورزش بانوان حمایت کنند.

وی در جلسه روئسای والیبال درخصوص تقویت ورزش بانوان افزود: برای نقش مدیریتی وتاثیرگذار ورزش برجامعه و بانوان برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و تصمیم داریم ورزش بانوان را قانون‌مندتر کنیم و انشاالله بتوانیم در سال 93 خانم‌های بیشتری را در راس فدراسیون‌ها داشته باشیم وخانم‌های ما آنقدر توانمند هستند که بتوانند این کار را انجام دهند.

شهریان درخصوص حجاب بانوان ورزشکار خاطرنشان کرد: از قبل مشکلی برای حجاب نبود، ما این موضوع را به تصویب رساندیم ولی در بحث بسکتبال نتوانستیم این مجوز را بگیریم و در سال آینده سعی می‌کنیم این مجوز را هم بگیریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.