سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به ورزش کشور

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آصفری افزود: فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با 170 عضو، بزرگترین فراکسیون مجلس است، که این مهم نشان از اهمیت ورزش در بین نمایندگان دارد.

وی گفت : برای موفقیت، رشد و شکوفایی روزافزون ورزش، نیاز به همدلی، تعامل، صمیمیت و انسجام بیشتر است و باید از تمام ظرفیت ها در پیشبرد این مقوله مهم بهره گرفت و جایگاه خود را ارتقا بخشید.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود : . استان مرکزی در ورزش همگانی و قهرمانی از ظرفیت و جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است و اگر عنایت و توجه ویژه ای به این مقوله مهم و اثرگذار شود به حتم درخشش ورزشکاران این استان در میدان های کشوری و جهانی بیشتر می شود.

وی گفت : سرمایه گذاری در ورزش یک نوع پس انداز برای آینده محسوب می شود، چرا که سرمایه گذاری در این مقوله مهم باعث سلامت و شادابی جامعه شده و در نتیجه سلامت جسمی و روحی افراد را به دنبال دارد.

وی افزود: برای افتخارآفرینی در ورزش تنها پول نقش ندارد بلکه باید در این مهم برنامه ریزی های کاربردی شود، چرا که تیم گل گهر درود تنها با اعتبار 700 میلیون تومان از دسته اول به لیگ برتر سعود کرد اما تیم شهرداری اراک هرساله دو یا سه میلیارد تومان هزینه می کرد و در نهایت امسال به لیگ دسته سوم سقوط کرد./س

برچسب ها: مجلس ، ورزش ، نگاه ویژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.