سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه پزشکی مطرح شد

بیمارستانی که به کمک خیرین نیازمند است

بیمارستان لولاگر به دلیل بافت قدیمی و ساختمان فرسوده برای بازسازی نیازمند کمک خیرین می‌باشد.

دکتر هاشمی رئیس بیمارستان لولاگر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در جستجوی خیری برای تکمیل بخش‌های مختلف این بیمارستان هستیم چرا که ساختمان نمای قدیمی دارد و بخش‌های مختلف آن نیاز به بازسازی دارد. 

پرسنل این بیمارستان نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفتند: این بیمارستان به دلیل بافت قدیمی و ساختمان فرسوده حتی دارای هواکش در بخش‌های مختلف نیست و تمامی بیماران هنگام مراجعه به بخش‌های مختلف این بیمارستان ناراضی هستند. 

پرستاران این بیمارستان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفتند: به علت عدم مقاومت و غیر اصولی بودن آن ساختمان هیچ گونه مقاومت در برابر زلزله یا بلایای طبیعی نخواهد داشت و از طرف دیگر پهنای کم درب‌های ورودی منجر به تردد برانکاراد با سختی گردیده است. 

یکی از پرستاران در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: به علت سیستم غلط لوله کشی فاضلاب و وجود بوی دائمی ومشمئز کننده فاضلاب بیماران هنگام مراجعه نسبت به آن شکایت داشته و برخی از آنها نیز به علت این بوی نامطبوع بدحال می‌شوند. 

بیماران مراجعه کننده نیز به علت حضور طولانی مدت و عدم وجود شرایط محیطی مناسب اظهار نارضایتی نموده‌اند. 

رئیس بیمارستان لولاگر در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان گفت: این بیمارستان در حال حاضر متولی وقف ندارد و خیرینی که علاقه‌مند هستند کمک کنند تا این وضعیت بهبود یابد با ما تماس بگیرند. 

وی افزود: ما موزه‌ای برای واقفین خواهیم ساخت تا مجسمهٔ این افراد آنجا نصب گردد. 

وی ادامه داد: کسانی که علاقه‌مند هستند با شمارهٔ موبایل ۰۹۱۲۱۰۲۰۸۲۰ تماس گرفته تا بتوانیم از خدمات و زحمات آنها بهره برداری نماییم. 

دکتر هاشمی گفت: برای بهینه سازی بیمارستان یک تا ۲ میلیارد تومان نیاز داریم. 

رسیدگی به پرونده پزشک متخلف توسط دادستانی
حبیبی دادستان ارومیه در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پزشک معالج و پزشکی که مسئول بیمارستان بوده و یکی از کارمندان بیمارستان که مسئول فنی اتاق عمل بوده برای هر سه قرار مجرمیت صادر شده و کیفر خواست صادر شده و پرونده به دادگاه جزائی ارسال گردیده است. 

وی افزود: به هر حال دادگاه جزائی براساس صدماتی که وارد شده دیه را مشخص و تعیین کرده و حکم به دیه یا مجازات‌های دیگر در خصوص متهمین را صادر می‌نماییم. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
عدنان کاپوسیان
۱۹:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
سلام من حاضرم کمک مالی کنم به این بیمارستان ازطریق شما که بعدا بدانیم کجا خرج شده
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
چه خوب است مردم به این بیمارستان کمک کنند ، تا خدماتش را ارتقاء بدهد .
امیر
۱۵:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
چرا همش باید خیرین به داد بیمارستان ها و مدارس و ... برسند! این سازمان ها و وزارتخانه ها مگه یک بخشی از بودجه سالیانه اشون برای ترمیم و نگهداری زیر ساخت های موجود نیست؟! زشته به خدا دائم دولت دستش پیش مردم درازه و التماس میکنه اینجا بیایید فلان اونجا بیایید بهمان...خب اگه قراره همه مشکلات در قالب کمک ها و ngo مردمی حل بشه دیگه این همه دم و دستگاه چیه ...بیمه هامون و عملکرد پلیس در کنترل بیمه نامه ناقصه بعد ستاد بیمه راه میندازیم،بخش آمار مملکت چندین سال در خواب خوش بوده حالا مردم باید بیایند اطلاعات آماری بدهند برای یارانه ، بیمارستان ها وضعشون مثل بالا ، مدارس وسط سال به خاطر اجاره بها تعطیل میشن یا حوادث آنچنانی درشون اتفاق میافته ..