سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معروف: چنین فینالی در باشگاه های آسیا بی‌سابقه بود

کاپیتان تیم متین ایران پس از قهرمانی در باشگاه های مردان آسیا گفت: چنین فینالی در باشگاه های آسیا بی سابقه بود و این قهرمانی نوش جان مردم و بازیکنان ایران.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی پوش تیم متین ورامین پس از قهرمانی در آسیا با اشاره بهه چگونگی حضور در مسابقات باشگاه های جهان گفت: باشگاه های جهان هم تورنومنت بسیار مهمی است. واقعا تیم های خوبی آن جا هستند. 25 روز است که تمرینات تیم ملی را از دست دادیم. کلا 25 روز برای آماده سازی بازی های لیگ جهانی زمان داریم. فکر می کنم الویت این است که بازیکنان آماده به لیگ جهانی اعزام شوند. ولی به هر حال تیم دست و پا بسته ای هم نباید در باشگاه های جهان شرکت کند. کلا به هماهنگی که باشگاه متین با فدراسیون انجام می دهد امیدوارم تیم خوبی عازم مسابقات شود.








سعید معروف پس از قهرمانی متین در جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: قهرمانی در هر رده ای که باشد، جام جهانی و یا قهرمانی جهان و آسیایی و حتی مسابقات جام رمضان بسیار دلچسب و شیرین است. بالاخره شش ماه برای این مسابقات زحمت کشیده بودیم تا در ایران و آسیا قهرمان شویم. امسال همه برای قهرمانی تلاش می کردند. کسی کوتاهی نکرد و این موضوع خیلی لذت بخش بود.



وی افزود: از مدیریت مجموعه تا تدارکات متین همه  کار خود را به درستی انجام دادند. من فکر می کنم که با توجه به سال های زیادی که در لیگ بازی کردم در سال گذشته بیشترین نمره را بازیکنان میگیرند. در شش ماه گذشته هیچ یک از بازیکنان به هیچ عنوان کم نگذاشتند. هر کدام از بازیکنان از نفر اول تا دوازدهم کمک حال تیم شدند. امسال سهم بازیکنان در قهرمانی ها بیشتر بود. آن ها اینقدر پخته شدند که در همه بازی ها اهمیت تورنومنت و مسابقه را می دانند. بازیکنانی که هم مربی هستند و هم بازیکن و توانستند تجربه خود را در اختیار سایر افراد هم قرار دهند.








کاپیتان تیم متین درباره بازی فینال مقابل الریان قطر گفت: بانیولی همیشه مثالی می زند که " بهتر است خوش شانس باشی تا اینکه پولدار باشی". یک بخشی هم شانس بود که در بازی فینال شش امتیاز عقب افتادیم و جبران کردیم. بیشتر از شانس هم کار تیمی ما بود. اگر آن ها در امتیازهای حساس اشتباه می کردند و ما روی اشتباه آن ها امتیاز می گرفتیم شرایط فرق داشت. فکر می کنم چنین فینالی تا کنون در مسابقات باشگاه های آسیا بی سابقه بوده باشد.قطری ها بازیکنان با تجربه زیادی داشتند اما کار تیمی ما بهتر بود. آن ها روی تک تک بازیکنان خود حساب باز کرده بودند اما ما روی کار تیمی پیروزی شدیم.

وی در پایان گفت: این قهرمانی نوش جان همه بازیکنان و کسانی که زحمت کشیدند. انشالله باشگاه متین ورامین هم بتواند سال آینده حضور خوبی در مسابقات داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.