سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی:

پایان توزیع "سهام عدالت" کارگران فصلی در استان‌ها / مشمولان تهرانی منتظر بمانند

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی از پایان توزیع سهام عدالت کارگران فصلی در استان‌ها خبرداد و گفت: برای توزیع مناسب برگه های سهام عدالت استان تهران با حجم بالای متقاضیان به دو ماه زمان نیاز است.

اسماعیل مختاری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برگه های سهام عدالت کارگران فصلی استان تهران دوشنبه و چهارشنبه هفته گذشته به تعاونی ها تحویل داده شده اظهار داشت:  مشمولان استان تهران باید تا زمان برنامه ریزی برای توزیع مناسب این برگه ها منتظر بمانند و از مراجعه حضوری به شرکت‌های تعاونی خودداری کنند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی با بیان این که برنامه و چگونگی توزیع این برگه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود، افزود: تعداد زیاد متقاضیان مانع از توزیع این برگه ها شد به طوریکه یک میلیون و 200 هزار نفر در استان تهران مشمول دریافت برگه‌های سهام عدالت کارگران فصلی هستند.

وی همچنین اظهار داشت: تعداد کل مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی در کشور 6میلیون و پانصد هزار نفر است و کار توزیع و ثبت‌نام سهام عدالت کارگران فصلی در سایر استان‌ها به پایان رسید.

دولت آبادی با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی تنها مجری صدور برگه های سهام عدالت است، تصریح کرد: بر اساس قانون، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران متولی توزیع این برگه ها بین مشمولان است.

مختاری دولت‌آبادی به ارسال نامه‌هایی برای تحویل این برگه‌ها اشاره کرد و گفت: از آنجا که تعداد مشمولان در تهران بسیار بالا است توزیع آنها نیاز به هماهنگی‌های ویژه دارد.

وی گفت: برگه‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران به متولیان امر تحویل داده شده است اما به دلیل تعداد زیاد مشمولان در این استان به دو ماه زمان برای توزیع مناسب نیاز است.

مختاری دولت‌آبادی خاطر نشان کرد: تاکنون برای 6 میلیون و 555 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی و اعضای خانواده‌های آنها، سهام عدالت صادر شده که سازمان خصوصی‌سازی تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگه‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی را به 29 استان ارسال کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس ما کارگران شرکت زغالسنگ چی