سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرباسچی در گردهمایی مدیران استانی حزب کارگزاران سازندگی خبر داد

برگزاری کنگره رسمی حزب کارگزاران تا پایان نیمه اول سال/ اولویت حزب ترمیم و بازسازی تشکیلات

دبیرکل حزب کارگزاران در گردهمایی مدیران استانی حزب کارگزاران سازندگی از برگزاری کنگره رسمی حزب تا پایان نیمه اول سال خبر داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از هفته‌نامه صدا در گردهمایی مدیران استانی حزب کارگزاران سازندگی ایران، دبیران استانی گزارش کوتاهی از عملکرد و وضعیت دفاتر استانی خود ارائه کردند.

"غلامحسین کرباسچی" دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه سیاست‌های حزب و چگونگی روند بازسازی و توسعه حزب را تشریح کرده و خواستار گسترش فعالیت دفاتر استان‌ها و ترمیم اعضای شورای مرکزی استان‌ها و شهرستان‌ها شد.

دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه از برگزاری کنگره رسمی حزب تا پایان نیمه اول سال خبر داد و گفت: اولویت حزب ترمیم و بازسازی تشکیلات حزب و شرایط کشور برای فعالیت حزبی است که اعضا به شرایطی کشور باید به صورت ملی نگاه کنند و برای همگرایی نیروهای سیاسی کشور تلاش کنند.

کرباسچی استفاده از نیروهایی با دیدگاه‌های مختلف سیاسی در دولت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای بهبود وضع کشور باید تلاش کرد و جذب نیروهای سالم و موفق دولت قبل را با برنامه و سیاست‌های مناسب مثبت دانست.

وی در پایان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حزب را بررسی مشکلات و معضلات دولت کنونی با ارائه تحلیل و جمع‌بندی جهت کمک به دولت کنونی دانست.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور "محسن هاشمی"، "یدالله طاهرنژاد"، "سیدافضل موسوی"، "غلامرضا پناه"، "عباس علیخانی"، "علی جمالی"، "شهربانو امانی" و" فرزانه ترکان" از اعضای شورای مرکزی این حزب برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.