سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

گزینه اولمان برای هدایت تیم ملی کی‌روش است/خلعتبری حتما مشکل فنی داشته که خط خورده

امروز یکشنبه، جلسه‌ای در آکادمی ملی فوتبال بین اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار شد.

به گزار خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب نفرات اصلی و نهایی تیم ملی بر عهده کادر فنی تیم ملی است و همانطور که کی‌روش هم گفته بود کار بسیار سختی بود.
 
وی ادامه داد: قطعا از نظر سرمربی تیم ملی بهترین بازیکنان برای حضور در جام جهانی برزیل انتخاب شده‌اند و ما هیچ دخالتی در این تصمیم نداشتیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان راجع به خط خوردن خلعتبری از لیست نهایی تیم ملی بیان کرد: قطعا مشکلی بوده است که در خط خوردن او تاثیر داشته است. البته کی‌روش قبلا هم گفته بود که خط زدن چند بازیکن از این لیست کار بسیار سختی است.
 
کفاشیان درباره تمدید قرارداد کی‌روش گفت: ما هنوز جلسه ای با کی‌روش برگزار نکرده‌ایم اما قطعا گزینه اولمان برای هدایت تیم ملی کی‌روش خواهد بود. ما طی این مدت صحبت هایی داشتیم اما هنوز وقت نکردیم که تفاهم‌نامه‌ای امضا کنیم اما این را بدانید که فدراسیون با کی‌روش هیچ مشکلی ندارد و او بهترین گزینه است تنها بحث ما تامین منابع مالی برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی است.
 
وی در خصوص توافق کی‌روش و حامی پیراهن تیم ملی تصریح کرد: اینکه می‌گویند کی‌روش از این شرکت 150 میلیون خواسته است درست نیست اما توافق میان وکیل کی‌روش و این شرکت انجام شده و تا یکی 2 ساعت دیگر به امضای کی‌روش هم می‌رسد.
 
کفاشیان در مورد جلسه امروز فدراسیون بیان کرد: ما هر چند وقت یک بار این جلسه را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم برای فوتبال که ورزش اول مملکت است بهترین تصمیم ها را بگیریم و از نظر صاحب‌نظران برای ارتقای کیفیت فوتبال استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.