سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

وزش توفان شدید وبارش باران در برخی مناطق سمنان موجب قطع برق شد

شکستن تعدادی از دکل های برق،جاری شدن سیل و خسارت وارد شدن به بخش کشاورزی از جمله خساراتی است که به برخی مناطق استان سمنان وارد شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: وزش باد شدید همراه با بارش باران موجب شکستن تعدادی از دکل های برق در برخی از روستاهای جنوب گرمسار که با تلاش نیروهای امدادی این مشکلات بر طرف شد و برق این مناطق وصل شد.
احمد طاهری افزود: توفان در شمال شهرستان مهدیشهر موجب ریزش تگرگ و قطع برق شهر شهمیرزاد و روستاهای منطقه پشتکوه این شهرستان شد که با اعزام نیروهای امدادی مشکلات این مناطق برطرف شد و برق مناطق قطع شده نیز وصل شد.
وی گفت : تغییرات جوی در منطقه پشتکوه مهدیشهر و شمال شهرستان دامغان موجب جاری شدن سیل در روستاهای شلی ، ملاده ،و سرخو واقع در شمال شهمیرزاد و منطقه دیباج دامغان شد که براثر آن تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی دچار آّبگرفتگی شدند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه توفان و بارندگی شدید خساراتی نیز به بخش کشاورزی وارد کرده افزود : سرعت وزش باد در بخش های غربی استان سمنان 80 کیلومتر برساعت بود و در عبور از مناطق شرقی از سرعت آن کاسته شد.
طاهری افزود: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی به همراه نداشته است.
گزارش های غیررسمی حاکی است در برخی از محورهای اصلی استان سمنان بویژه در مناطق غربی به دلیل بارندگی و توفان برخی از خودروها در جاده واژگون شدند./س

برچسب ها: توفان ، خسارت ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.