سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

از خط خوردن شریفی ناراحت شدم

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:از خط خوردن مهدی شریفی از فهرست نهایی تیم ملی شوکه شدم اما در این مقطع فقط باید از تیم ملی حمایت کرد .

 خلیلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت: در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل  از خط خوردن مهدی شریفی از فهرست نهایی تیم ملی مانند خود این بازیکن ناراحت شدم زیرا انتظار نداشتم این پدیده نوظهور فوتبال که در داخل خود کشور و لیگ ایران به شکوفایی رسیده، از نفرات اعزامی به برزیل کنار گذاشته شود.

وی در ادامه افزود: در مجموع این موضوع خیلی مهم نیست زیرا با توجه به سن و استعدادی که شریفی دارد، در آینده می‌تواند بازهم در عرصه ملی و باشگاهی بدرخشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین تاکید کرد: من از سه کارشناس در مورد سه بازی تدارکاتی تیم ملی و فهرست نهایی کی‌روش نظر خواهی کردم تا بتوانم خط خوردن بازیکنان را بصورت ریشه‌ای پیگیری کنم.

وی یادآور شد: در این سه بازی همه فوتبال دوستان عملکرد بازیکنان تیم ملی را دیدند که این موضوع خود گویای خیلی از مسائل است. به هرحال کادر فنی تیم ملی اشراف بیشتری نسبت به بازیکنان ملی‌پوش دارد، ضمن اینکه در این مقطع زمانی نباید خیلی وارد ریز این مسائل شد و تنها باید از تیم ملی حمایت کرد.

خلیلیان در پایان گفت: با وجود ناراحتی از خط خوردن شریفی ، برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی برزیل آرزوی موفقیت می‌کنیم/س  .


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.