سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها نوع "چاقی" که با ورزش درمان نمی‌شود

سلولیت چربی اضافی موضعی است که در نواحی خاصی از بدن با تراکم بسیار بالا و فشرده دیده می‌شود و با چاقی منتشر که در تمام بدن است، نباید اشتباه شود.

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی، فوق تخصص جراحی پلاستیک در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در ناحیه سلولیت چربیها بسیار فشرده و متراکمی تجمع پیدا کرده به طوری بدن را از فرم طبیعی خارج کرده و نیاز به اصلاح است که معمولا تنها راه اصلاح بد فرمی حاصل از سلولیت انجام عمل جراحی است.

دکتر کلانتر هرمزی با بیان این که استفاده از رژیم سخت لاغری و یا انجام فعالیتهای شدید ورزشی معمولا به روی حجم چربی ناحیه سلولیت اثر ندارد گفت: برای داشتن بافتهای سلولیت از عمل جراحی لیپوساکشن استفاده می‌شود که در این روش جراحی با استفاده از لوله‌های بسیار ریز، مکش چربی ناحیه سلولیت انجام می‌گیرد و با ایجاد برشهای بسیار کوچک در اطراف ناحیه سلولیت بافت سلولیت را خارج می‌کنند.

وی افزود: قبل از انجام لیپوساکشن با انجا آزمایشات دقیق از سلامت بدنی و روحی و روانی بیمار مطمئن می‌شویم و از آنجایی که این عمل جراحی یک عمل ساده و سرپایی نیست، حتما باید در مراکز مجهز بهداشتی انجام گیرد و هنگام انجام عمل لیپوساکشن حضور متخصص بیهوشی بر بالین بیمار واجب است.


انتهای پیام

برچسب ها: چاقی ، ورزش ، جراحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.