سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولو و برتشینگر دبیران کل کنفدراسیون فلوربال آسیا -اقیانوسیه شدند

در اجلاس اخیر کنفدراسیون فلوربان آسیا-اقیانوسیه رمضانعلی دولو، رئیس انجمن فلوربال به عنوان دبیر کل در بخش غرب و آسیایی میانه و کریستین برتشینگر از نیوزلند به عنوان هدایت بخش شرق آسیا انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کنفدراسیون فلوربال آسیا-اقیانوسیه در سنگاپور برگزارشده است. رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشورمان به عنوان دبیر این کنفدراسیون انتخاب و معرفی شده است.

گفتنی است، مقر این کنفدراسیون در سال 2005 در سنگاپور تأسیس شده است و 13 عضو دارد. براساس تصمیمات جدید این کنفدراسیون مقرر شده است 2 دبیر کل انتخاب شوند تا هدایت بخش شرق آسیا و منطقه "اقیانوسیه"و "غرب و آسیای میانه"را بر عهده گیرند.

طبق رای گیری صورت گرفته رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربان ایران و عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون فلوربان آسیا به عنوان دبیر کل در بخش غرب وآسیا میانه انتخاب شده است.

شایان ذکر است، کریستین برتشینگر از نیوزلند عنوان دبیر کل در بخش شرق آسیا و اقیانوسیه انتخاب و مشغول به فعالیت شده است.

این گزارش حاکی است، کشورهای استرالیا، ژاپن، هند، اندونزی، ایران، کره‌جنوبی، مالزی، مغولستان، نیوزلند، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، تایلند 13 عضو این کنفدراسیون هستند.

استفان کینگ از استرالیا به عنوان رئیس ادی‌تان از سنگاپور و پرافات کومار از هند به عنوان نایب رئیسان، کریستین برتشینگر از نیوزلند و رمضانعلی دولو از ایران به عنوان دبیر کل و گیوم سونگ کانگ از کره‌جنوبی به عنوان خزانه‌دار نفرات اصلی این کنفدراسیون هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.