سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیال سربازان بسکتبال از سقوط نیروی زمینی راحت نباشد؛

سربازان بسکتبال خود را برای دسته اول آماده کنند/ امیر صدیقی فصل بعد آزاد است

مسئولان باشگاه نیروی زمینی تاکید دارند که سقوط تیم بسکتبال آنها به دسته اول تاثیری در جذب بازیکنان سرباز ندارد و بازیکنان مشمول سربازی فصل آینده باید در تیم دسته اولی نیروی زمینی بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان باشگاه نیروی زمینی که اواخر هفته قبل سری به اردوی تمی های ملی بسکتبال زده و شاهد تمرینات ملی پوشان هم بودند، تاکید کردند که سقوط تیم بسکتبال نیروی زمینی به دسته اول ارتباطی با جذب بازیکنان سرباز ندارد و بازیکنانی که مشمول سربازی در این فصل می شوند باید طبق قانون در همان تیم دسته اولی نیروی زمینی بازی کنند.

پیش از این صحبت از رایزنی مسئولان نیروی زمینی با مسئولان فدراسیون برای ماندن در سوپرلیگ هم بود اما برخلاف این صحبتها مسئولان نیروی زمینی تصمیم به ماندن در لیگ دسته اول دارند.

بلاشی مربی نیروی زمینی هم که مسئولان باشگاه را همراهی می کرد در مورد سطح بسیار پایین تیم در فصل قبل سوپرلیگ توضیح داد: ما با قول جذب چند بازیکن خوب سرباز وارد شدیم اما در نهایت شرایطی پیش آمد که تنها امیر صدیقی به تیم آمد و دست ما بسته شد.

وی ادامه داد: صدیقی هم با توجه به همکاری که فصل گذشته با باشگاه داشت برای فصل بعد آزاد است که به تیم دیگری برود و مشکلی از سوی نیروی زمینی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، نیروی ، زمینی ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.