سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی: کارکردن با استیلی برایم افتخار است

مربی تیم فوراه‌ آهن در خصوص تمرینات و نحوه بدنسازی تیمش گفت: در 2 نوبت تمرینات را انجام می‌دهیم تمرینات نوبت صبح در مجموعه ورزشی انقلاب و تمرینات عصر تمرینات کار با توپ و تاکتیکی تکنیکی انجام می‌دهیم.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد علی کریمی افزود: با علی صحبت‌هایمان را انجام دادیم و قرار شده در صورت اینکه کریمی در ایران بماند اولویت بازی وی در باشگاه راه‌آهن است ولی با توجه به پیشنهاداتی که از خارج کشور دارد در حال حاضر به این بازیکن زمان دادیم تا تصمیم‌گیری کند.  

وی در مورد مربی جدید تیم هم گفت: مربی جدید تیم فولاب یانسن که سابقه دستیاری برتی فوکس را هم در تیم ملی آذربایجان و بوندس لیگا دارد را به عنوان مربی تمرین دهنده و بدنساز جذب کردیم تا با آماده‌سازی تیم بتوانیم در لیگ پیش رو عملکرد قابل قبولی ارائه کنیم. در حال حاضر در کادر فنی مربیان حمید استیلی در تیم راه آهن به همراه من مهدی حسینی نسبت و احمدرضا عابدزاده هم حضور دارند. سعید اخباری هم به عنوان آنالیزور تیم همکاری می‌کند.  

لطیفی در ادامه تصریح کرد: من به نوبه خودم قدردان استیلی هستم.  با جمع کردن یک تیم خوب و منسجم قصد بزرگی کردن را با تیم راه آهن دارد من به راه‌آهن آمدم تا در این باشگاه زیر نظر استیلی آموزش ببینیم چرا که ایشان از مربیان بزرگ لیگ هستند.  

مربی تیم فوتبال راه آهن در مورد بازیکنان جذب شده گفت: محمد غلامی، محمد آبشک و محسن ایران نژاد را جذب کردیم و در حال مذاکره با یک دروازه بان خارجی برای تیم هستیم و چند بازیکن زیر بیست سال خوب هم جذب کردیم. حضور علی کریمی هم منوط به ماندنش در ایران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.