سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشن برای منفور‌ترین حلال خدا

از طلاق زن و مردی که با هم ازدواج کرده‌اند به عنوان منفور‌ترین حلال خدا یاد می کنند اما چه اتفاقی افتاده است که عده‌ای برای انجام طلاق جشن به پا می کنند؟

حسین ابراهیمی مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در مورد علت بروز چنین جشن هایی گفت:گاهی اوقات شاهد شاهد ظهور برخی مراسم در جامعه هستیم که واقعا باعث تاسف است.زوجین پس از طلاق رسمی شان جشنی مثل جشن عروسی برگزار می کنند.

وی افزود:جدایی دو انسان شکست عاطفی وویرانی  کاشانه ی انسان‌ها طبق فطرت انسانی نیاز به غم و همدردی دارد نه جشن و پایکوبی انسان سالم از جدایی ناراحت می شود نه خوشحال.

وی تصریح کرد : توجیه جوانان که برای طلاق جشن می گیرند و یا به ظاهر شادی می‌کنند و در بین نزدیکان،شیرینی پخش می‌کنند هم قاب تامل است کسانی که برای طلاقشان جشن می‌گیرند ،ازدواج عجیب و غریبی هم داشتند و اکثرا ادعای روشنفکری دارند.نگاه این افراد به ازدواجد نگاهی حیوانی و غیر مقدس است و اگر بررسی شود ازدواجشان هم با مهریه ها و جشن‌های نامتعارض شکل گرفته است.

برایهی مقدم در پایان خاطرنشان کرد:ریخته شدن اینگونه قج طلاق و جشن گرفتن آن زنگ هشداری برای جامعه است که باید برای آنراه حل اساسی پیدا کرد و جوانان بر مدعا که بعد از مدت کوتاهی زندگی تجمل و عروسی‌های آنتچنانی آغاز می‌شود ،به جشن طلاق آنچنانی فکر می‌کنند و لبخند می‌زنند لبخند‌هایی که تلخی آن بعد از چند ماه زندگی مجردی بیش از پیش خود نمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منفور ، حلال ، خدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.