سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ میری خبر داد:

نقشه سرقت از طلافروشی بزرگ شمال کشور لو رفت/دستگیری خلافکاری که سال‌ها در تبعید بود

فرمانده انتظامی گرمسار استان سمنان از دستگيری يکی از اراذل و اوباش سابقه دار اين شهرستان كه مجموعه‌ای از جرايم مختلف و تجربه 10 بار حبس و تبعيد در سوابقش موجود است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سید علی اکبر میری" در تشریح این مطلب گفت: ماموران پلیس گرمسار استان سمنان از نقشه یكی از اراذل و اوباش سابقه دار گرمسار برای سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرهای شمالی کشور مطلع شدند.

میری افزود: پس از دریافت این خبر، بی درنگ تیم ویژه عملیاتی تشکیل شد و هماهنگی های لازم با مرجع قضائی نیز صورت گرفت.

وی به اقدامات اطلاعاتی و گشت های نامحسوس پلیس و شناسایی كامل مخفیگاه متهم اشاره و تصریح كرد: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس متهم 29 ساله در منزلش دستگیر شد.

به گفته سرهنگ میری در پرونده وی، مجموعه‌ای جرایم اعم از سرقت، اخاذی، آتش سوزی عمدی، نزاع و درگیری و مزاحمت های متعدد به چشم می خورد.

وی گفت: متهم دستگیر شده تا كنون 10 مرحله حبس در زندان و تبعید به یكی از نقاط دور افتاده كشور را در پرونده خود داشته است.

سرهنگ میری ادامه داد: در این عملیات یک قبضه سلاح "وینچستر" شکاری غیرمجاز به همراه 12 عدد فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از ماموران پلیس به خاطر سرعت عمل و اشراف اطلاعاتی كاملشان در این عملیات، به عموم شهروندان توصیه كرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشكوك این گونه افراد مراتب را بی درنگ به مركز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
درملا عام دستشان راقطع كنيد تا عبرت سايرين گردداگه بازهم تكرارشد گردنشان را بزنيد اخه چندين بار دستگيرشده وباز آزادو دوباره از نو اينا كه آدم نميشند