سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارن افرز:

رهبران کنگره آمریکا خواستار توقف کامل غنی‌سازی ایران شدند

فارن افرز در گزارشی نوشت: رهبران کنگره آمریکا با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف کامل برنامه غنی‌سازی ایران و عدم انعقاد "توافق بد"(!) با این کشور شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فارن افرز، "اد رویس"، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و "بات مک‌کئون"، رئیس کمیته نیروهای مسلح کنگره در بیانیه مشترکی، به مناسبت بیستمین سالگرد توافقنامه هسته‌ای بین کره شمالی و آمریکا خواستار درس گرفتن از تجربیات مربوط به شکست در آن مذاکرات و تطابق آن با موقعیت کنونی مذاکرات با ایران شدند.

در این بیانیه آمده است: "20 سال پیش دولت کلینتون توافقنامه هسته‌ای با دولت کره شمالی امضا کرد که براساس آن به این کشور اجازه داشتن دو نیروگاه تولید انرژی هسته‌ای به ارزش 4 میلیارد دلار به همراه ارائه سوخت کافی داده شد اما در مقابل، زیرساخت‌های تسلیحات اتمی کره شمالی هرگز نابود نشدند و پیونگ‌یانگ به قول خود وفا نکرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: " اکنون نباید این اشتباه را درباره تهران تکرار کرد."

در پایان بیانیه مورد نظر آمده است: دولت اوباما در واقع به دنبال توافقی بد همانند توافق هسته‌ای با کره شمالی است و گویی به این نتیجه رسیده که می‌توان به ایران اجازه داد برنامه غنی‌سازی که فناوری اصلی برای ساخت بمب(!) است داشته باشد.

انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ابوالفضل
۱۷:۰۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد ، گه دانه دانه
اسلامی
۱۶:۵۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
احمق های انگلو- صهیون انگار با بچه کوچولو طرف هستند ! دست ما را از هر اهرم دانش صلح آمیز راهبردی و بازدارنده خالی کنند و خودشان دهها هزار کلاهک اتمی و هیدروژنی و نیتروژنی و...برای ترساندن و زورگویی به دیگران تلمبار نمایند !!!
زهی
۱۵:۴۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
واه واه چه غلطا چی فکرکردن درمورد ایران ما
حجت فولادی
۱۵:۰۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام.اگر در عرصه تولید واقتصاد ورشد علمی تلاش کنیم وبه درجه خود کفایی برسیم .آنوقت ما هستیم که امریکا رو تحریم میکنیم. انشاالله
ناشناس
۱۴:۰۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
راست گفتن که لطف مکرر می شه حق مسلم.
اینطور که به نظر می یاد مذاکرات هسته ای بهانه ای برای برچیدن و یا حداقل کند کردن توسعه دانش هسته ای هست نه رفع نگرانی از ساخت تسلیحات هسته ای و رفع تحریم
سعید
۱۳:۲۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بنازم به این شرف و قدرت ایرانی که یه ابر قدرت مثه آمریکا مثه سگ از ایران میترسه
رضا
۱۳:۱۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
آقای سناتور محترم یادت باشه توافق بد بهتر از اتفاقات بد تره اینو از رضا جان داشته باش که ته هر چی رو در میاره ...آهان ن ن
hossein
۱۲:۱۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
اینا حرف حساب حالیشون نیست با اینا باید مثل خودشون رفتار کرد!!!!!!
بیژن
۱۱:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
یکی نیست به این عقل کل بگه : ایران رو با کره مقایسه میکنی ؟! چه ربطی به هم دارن. 2 کشور با دو فرهنگ و جغرافیای متفاوت... شما صادق باش 1 قدم بیا جلو ما 10 قدم میایم. بسم الله...
yaghobi
۱۰:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بروبابا بگو بزرگترت بیا بینیم چه مرگتونه چی میگین
آقامحمدی
۱۰:۵۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
چع غلطا...
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
غلط کردند...
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
فعالیت های هسته ای صلح آمیز منوط کسب اجازه از آمریکا نیست .
آمریکا خود نقض کننده قوانین بین المللی در این زمینه است و اولین کشور استفاده کننده از بمب اتمی برعلیه مردم بی دفاع ژاپن می باشد .
گنگره صهیونیستی آمریکا هم حکم دنیا نیست و خواسته هایشان هیچ ارزشی ندارد .