سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی سامانه اظهار از راه دور در گمرک فولاد مبارکه اصفهان

مسئول سیستم اظهار از راه دور گمرک اصفهان خبر داد: سامانه جامع امورگمرکی در رویه های صادرات ، واردات ، ترانزیت در گمرک فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، اعظم رحیمی با اعلام این مطلب گفت: در هماهنگی بعمل آمده با کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران و با حضور آنها طی دو روز ، سیستم اظهار از راه دور در گمرک فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی شد .

مسئول سیستم اظهار از راه دور گمرک اصفهان افزود: با افتتاح اين سامانه ، مدت زمان انجام تشريفات گمركي كالاها كاهش می یابد و صادرکنندگان بصورت الکترونیکی به امر صادرات می پردازند .

وي تسريع بخشيدن به امر ترخيص كالا و روان سازي امور گمركي و حمايت از كارآفرينان بخش اقتصادی را از مزایای این طرح برشمرد و اظهار کرد: سامانه اظهار از راه دور ، تنها با دسترسي به اينترنت و با ارائه اسناد و مدارك از سوي تجارامكان انجام تشريفات گمركي اعم از مراحل اظهار كالا ، تنظيم اسناد و ورود اطلاعات ، از راه دور و بدون حضور فيزيكي صاحب كالا از هر مكاني فراهم شده است .

خاطرنشان می شود: این سامانه دو ماه قبل و همزمان با گمرک جمهوری اسلامی ایران در گمرک اصفهان راه اندازی و رسماً آغاز بکار کرد .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، راه ، اندازی ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.