سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسؤل بازرسی شهرداری پرند خبرداد

برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرداری پرند

مسئول بازرسی شهرداری پرند از برپایی نمایشگاه کتاب در ساختمان شهرداری پرند به مناسبت هفته بسیج و ترویج فرهنگ کتاب خوانی خبر داد.

جاوید رحیمی، مسئول بازرسی شهرداری پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، می بایست همیشه در صحنه بوده و فعالیت های آن فرهنگ محور باشد.

وی ادامه داد: همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج و با همکاری حوزه فرهنگی اجتماعی و پایگاه بسیج ولایت شهرداری، نمایشگاه کتاب با رویکرد ترویج فرهنگ بسیج و کتابخوانی در ساختمان شهرداری پرند افتتاح می شود.

فرمانده پایگاه بسیج ولایت شهرداری پرند اضافه کرد: در این نمایشگاه، کتابهایی در حوزه مذهبی، روانشناسی، مدیریت و آموزش مهارتهای زندگی به شهروندان عرضه می شود و این نمایشگاه تا 11 آذر ماه و در ساعات کار شهرداری جهت بازدید کنندگان دایر است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، برنامه های متنوعی برای بسیجیان شهرداری از جمله، معرفی تیم فوتبال بسیج شهرداری جهت شرکت در مسابقات بسیجیان شهرستان رباط کریم و همچنین برنامه پیاده روی کارکنان بسیج شهرداری از مقابل ساختمان آن تا مزار شهدای گمنام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.