سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شیار 143" همچنان می تازد

فیلم "شیار 143" به کارگردانی "نرگس آبیار" قصد شکستن رکورد فیلم‌های میلیاردی را دارد.

به گزارش خبرنگار سینمای باشگاه خبرنگاران، فیلمهای "تراژدی " ، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند "مستانه" ، "شیار 143" ، بیگانه ، "میهمان داریم" ، ساکن طبقه وسط ، "آتش بس2" "، " ماهی و گربه" و"آذر" ، مهدخت، پرویز و دیگران " در حال اکران است.

به گزارش این خبرنگار فروش تعدادی از آنها به شرح زیر است:

فیلم" آنچه مردان درباره زنان نمی دانند " به کارگردانی قربان محمد پور در 20 روز و 24 سینما در تهران مبلغ 400میلیون تومان در تهران  و 200 میلیون تومان در شهرستانها فروخته است.

فیلم " مستانه" به کارگردانی حسین فرحبخش در 19 روز و 17 سینما مبلغ 20 میلیون تومان فروخته است.

فیلم "شیار 143" به کارگردانی نرگس آبیاری در 26 روز و 29 سینما در تهران مبلغ 860 میلیون تومان در تهران و 690 میلیون تومان در شهرستانها فروش داشته است.

فیلم " میهمان داریم" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در 24 روز و 12 سینما مبلغ 175 میلیون در تهران و 140 میلیون تومان در شهرستانها فروش داشته است.

فیلم "آتش بس 2 " به کارگردانی تهمینه میلانی در 76 روز و 11 سینما در تهران و 30 سینما در شهرستانها مبلغ دو میلیارد و ششصد و شصت و هشت میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و ششصد و بیست و چهار میلیون تومان در شهرستانها فروخته است.

قابل ذکر است که فیلم " آتش بس 2" فروش داشته و فیلم " شیار 143" با وجود 26 روز اکران فروش چشمگیری داشته است و پیش بینی می شود که فیلم " تراژدی " هم به مقدار فروش خوبی دست پیدا  کند.


انتهای پیام / اس

برچسب ها: سینما ، فیلم ، تراژدی ، مستانه ، شیار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.