سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مجاورت حرم مطهر امام (ره) برگزار می‌شود؛

برگزاری نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و بحران در سوانح طبیعی

نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و بحران از 28 بهمن ماه جاری تا یکم اسفند ماه در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در مجاورت حرم مطهر امام (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌،به نقل از اعلام دبیرخانه این همایش، از جمله محورهای مورد توجه نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و بحران در سوانح طبیعی مخاطره طبیعی با منشا اقلیمی ( ریزگردها، سیل، خشکسالی، کویرزایی، طوفان و ...)، مخاطرات طبیعی با منشا زمین ساختی (زلزله، آتشفشان، رانش زمین، سونامی و غیره، تاریخچه مخاطره طبیعی در ایران و مخاطرات طبیعی و نقش آن در امنیت ملی است .
 
مخاطرات طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار، فن آوری های نوین و نقش آنها در مخاطره طبیعی (سنجش از دور، اینترنت، جی ای اس، جی پی اس و غیره، مدیریت بحران مخاطرات طبیعی و کاهش خطرپذیری، روش های پیش بینی مخاطرات طبیعی و روش های پیشگیرانه از مخاطرات طبیعی نیز از دیگر محور های همایش بین المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران در سوانح طبیعی است.
 
وزارت نفت گارگروه تخصصی سوخت و مواد نفتی، وزارت کشور کارگروه تخصصی تشکل های مردم نهاد کارگروه تخصصی امنیت و انتظامات، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو کارگروه تخصصی سیل و ...، وزارت راه و شهرسازی کارگروه تخصصی حمل و نقل، وزارت جهاد کشاوری کارگروه تخصصی خشکسالی و ...، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارگروه بهداشت درمان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه تخصصی مجازات و ارتباطات و غیره از دیگر حامیان این همایش هستند.
 
پروژه مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه امام خمینی (ره) در مسیر اتوبان تهران - قم واقع شده است. این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران – قم و یک ورودی از کمربندی شهرآفتاب است.
 
جمعیت هلال احمر، سازمان انرژی اتمی، سازمان پدافندغیرعامل کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بنیاد مسکن از دیگر حامیان برگزار این همایش هستند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.