سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای بالا بردن ضریب امنیتی کشور بسیار موثر است

قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور و از جمله در کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بالا بردن ضریب امنیتی کشور و ناامید کردن دشمنان بسیار موثراست.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری" قائم مقام وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید پیمان کارکنان و مسئولین وزارت کشور با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام الله دهه فجر و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم در صحنه‌هایی که لازم بوده از نظام دفاع کنند، در صحنه حاضر شدند و یکی از این صحنه‌ها 22 بهمن است که هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و عموم مردم با هر سلیقه و از هر جریان سیاسی و مذاهب مختلف در آن شرکت می‌کنند.  
 
قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه وزارت کشور برای مراسم 22 بهمن امسال اظهار داشت: وزارت کشور برنامه‌های لازم را جهت تسهیل حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن به استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده است.
 
وی ادامه داد: هر چند ما می‌دانیم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دولتی نیست و مردم به صورت خودجوش حضور پیدا می‌کنند اما با این اوصاف امکانات لازم برای راهپیمایان فراهم شده است.
 
امیری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور و از جمله در کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بالا بردن ضریب امنیتی کشور و ناامید کردن دشمنان بسیار موثراست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.