سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی؛

ایران را در دنیا بی همتا می بینم

پاول فیلبورن سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی که به دعوت دست اندر کاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به ایران سفر کرده بود، دیروز تهران را به مقصد لهستان ترک کرد .

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران پاول فیلبورن سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی که روز 16 بهمن ماه به دعوت دست اندر کاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و با انگیزه نظارت فنی بر شیوه برگزاری نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور به ایران سفر کرده بود دیروز تهران را به مقصد لهستان ترک کرد .
 
وی در باره حضور خود در ایران بیان داشت : این بار دومی است که من به این کشور سفر می کنم و ایران را با توجه به گنجایشی که در ورزش بدنسازی دارد در دنیا بی همتا می بینم .
 
سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی ادامه داد : از جمله نکات شگفت انگیز در مورد ورزش این کشور تعداد بسیاز زیاد باشگاه های بدنسازی و دوست داران این رشته ورزشی است که تا کنون مانند آن را در هیچ کجا ندیده ام .
 
پاول فیلبورن در باره کیفیت برپایی اولین دوره مسابقات فیزیک کشور بیان داشت : در درجه نخست برایم تعداد شرکت کنندگان و تماشاگران ایرانی بسیارخیره کننده بود و در ادامه هم عملکرد خوب داوران ایرانی بر روند اجرای این رقابت ها برای من دور از ذهن بود .
 
وی پیرامون اینکه تا به امروز تنها یک ایرانی است که توانسته 3 بار مقام قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی بدنسازی را به دست آود ابراز کرد : اگر روزی این رکود شکسته شود بی گمان توسط یک ایرانی دیگر خواهد بود .
 
سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی در آخر در مورد اینکه کدام غذای ایرانی را دوست دارد با خنده ابراز کرد : من عاشق قرمه سبزی هستم و این غذا در کل دنیا شناخته شده است .
 
گفتنی است که در این سفر رافائل ساندوخا سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی پاول فیلبورن را همراهی می کرد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.