سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترین‌های هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال؛

عنوان بهترین تیم هفته روی ریل راه‌آهن

تیم راه آهن به عنوان بهترین تیم در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر شب گذشته با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و با توجه به نتایجی که بدست آمد، رقابت درصدر و قعر جدول دیدنی‌تر از گذشته شد، به همین خاطر مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و یکم که به شرح زیر است: 

** ترین‌های هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر

تعداد گل‌های هفته بیست و یکم: ۱۶ گل

میانگین گل در هر مسابقه: ۲ گل

پرگل‌ترین دیدار: دیدار تیم سایپا در مقابل تیم فولاد خوزستان که حاصل آن برتری ۳ بر ۱ سایپا بر تیم فولاد خوزستان بود. دیدار تیم استقلال خوزستان در مقابل تیم ملوان که در ‌‌نهایت تیم ملوان با نتیجه ۳ بر ۱ تیم استقلال خوزستان را شکست داد..  
 
کم گل‌ترین دیدار: دیدار بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران که با نتیجه صفر_ صفر به پایان رسید و دیدار تیم پرسپولیس و حسابی قم که در ‌‌نهایت این دیدار با تساوی صفر_ صفر به پایان رسید.  
 
بهترین تیم هفته: راه آهن
 
در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر راه آهن پس از ۶ شکست پیاپی سرانجام در تهران مقابل تیم پدیده به برتری رسید تا عنوان بهترین تیم هفته به تیم بحران زده راه آهن تعلق بگیرد و از طرفی دیگر این تیم با سرمربیگری جدید فرهاد کاظمی توانست تیم پدیده را شکست دهد و این عنوان را به نام خود ثبت کند. تیم سایپا نیز توانست تیم فولاد خوزستان را که یکی از مدعیان قهرمانی است را شکست دهد تا این تیم نیز یکی از تیم‌های خوب هفته انتخاب شود.  
 
ناکام هفته: مرزبان، ویسی و اسکوچیچ
 
در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر تیم‌های مرزبان و اسکوچیچ برای دومین هفته پیاپی شکست خوردند و این دو مربی در حال حاضر در راس ناکام‌های این هفته قرار گرفتند.  
 
در همین هفته، تیم استقلال خوزستان نیز همراه با ویسی سومین شکست پیاپی خود را متحمل شد تا این مربی نیز جزو ناکام‌های هفته انتخاب شود.  
 
بهترین بازیکن هفته: فرزاد حاتمی
 
در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس توانست در ترکیب تیم ملوان یک بازی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارد و این بازیکن با به ثمر رساندن ۲ گل نقش بسزایی در پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت.  
 
بهترین مربی هفته: مجید جلالی
 
در این هفته تیم سایپا با وجود بازیکنان جوانش توانست در خانه تیم فولاد خوزستان را شکست دهد و از همین رو این مسئله باعث شد تا بار دیگر مجید جلالی شایستگی‌های فنی خود را به رخ لیگ بکشد، برهمین اساس این مربی بهترین مربی این هفته انتخاب می‌شود.  
 
بهترین بازی هفته: سپاهان _ذوب آهن
 
دربی دو تیم سپاهان و ذوب آهن که از بهترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر انتخاب شده است.  
 
گلزنان لیگ بر‌تر تا هفته بیست و یکم
 
۱۴ گل: لوسیانو ادینهو (تراکتور سازی) 

۱۱ گل: سجاد شهباززاده (استقلال) 

۸ گل: محمدرضا خلعتبری (سپاهان) 

۷ گل: امید ابراهیمی (استقلال)، سروش رفیعی (فولاد)، مهدی شریفی (سپاهان) 

۶ گل: محسن دلیر (تراکتورسازی)، محسن یوسفی (ملوان)، مسعود حسن‌زاده (ذوب آهن)، رضا عنایتی (استقلال) سامان نریمان جهان (تراکتورسازی) 

انتهای پیام/
برچسب ها: بهترین ، هفته ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.