سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچلوتی مورد اعتراض هواداران رئال قرار گرفت

تساوی یک بر یک رئال مادرید مقابل ویارئال در کنار تغییراتی که کارلو آنچلوتی در ترکیب تیم بوجود آورده بود موجب شد به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ کسب نتیجه تساوی رئال مادرید مقابل ویارئال به اندازه کافی برای هواداران ناراحت کننده بود و دیگر انتظار نیمکت نشین شدن ایسکو هافبک تهاجمی رئال را نداشتند، زمانی که هواداران دیدند کارلو آنچلوتی ایسر ایلارامندی را جایگزین ایسکو کرده، یک صدا علیه سرمربی تیمشان شعار سر دادند اما آنچلوتی از تصمیم خود دفاع کرده و گفت: هر آنچه برای تیم انتخاب می‌کنم در راستای ارائه بهترین عملکرد از جانب آن است. اگر هواداران متوجه دلیل این تغییرات نمی‌شوند، متاسفم اما به عنوان سرمربی وظیفه دارم شرایطی را برای تیم به وجود آورم که به بالاترین حد توازن و انسجام برسد.

*خستگی بازیکنان حقیقت ندارد

آنچلوتی انتقاداتی که از خستگی بازیکنان شده را تکذیب کرد و گفت: در نیمه نخست بازی مقابل ویارئال کند بودیم، هر چند در نیمه دوم اوضاع فرق کرد و  کمی بر سرعت بازی افزوده شد اما این موضوع هیچ ربطی به خستگی بازیکنان نداشت، ما هنوز 2امتیاز از بارسلونا جلوتر هستیم و به هیچ قیمتی صدر جدول را به آن‌ها واگذار نخواهیم کرد.

*مارسلو: رئال هرچه در توان داشت انجام داد

مارسلو هافبک تدافعی رئال مادرید کسب نتیجه تساوی در برابر ویارئال را ناامید کننده خواند و گفت: بازیکنان رئال هرچه در توان داشتند را انجام داده و درتمام دقایق بازی روحیه جنگنده خود را  حفظ کردند. پوشش ما در بر نواحی مختلف زمین خیلی خوب بوده اما  اینکه نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره لازم را ببریم  کاملا ناامید کننده بود. تساوی مقابل ویارئال همه ما را ناامید کرد اما هنوز هم صدرنشین جدول رده بندی هستیم، پیروزی‌های بعدی ما در کسب عنوان قهرمانی بسیار تعیین کننده خواهد بود، گل نزدن‌های ما باعث می‌شود به راحتی 3امتیاز بازی را از دست بدهیم.

اختلاف 2امتیازی با بارسلونا نمیتواند شرایط مطمئنی را برای ما فراهم سازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال ، هافبک ، تهاجمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.