سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در ایران و آسیا؛

خانلرخانی: تداخل لیگ تکواندو را مدیریت کردیم

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین معتقد است؛ تداخل مسابقات در دور برگشت لیگ برتر را با مدیریت خوب با موفقیت گذراندیم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ درخصوص دومین قهرمانی تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: امسال لیگ برتر خوبی برگزار شد چون بازیکنان جوان رشد بسیار خوبی داشتند و کیفیت فنی رقابت ها نیز مناسب بود. تیم شهرداری ورامین هم با عملکرد خوب بازیکنان و اعضای تیم دومین قهرمانی پی در پی خود در لیگ برتر را بدست آورد. من از همه بازیکنانم در لیگ راضی هستم و از آنها تشکر می کنم.

وی درباره غیبت ملی پوشان در لیگ برتر امسال افزود: اکثر ملی پوشان در لیگ برتر حاضر بودند و فقط چند چهره غیبت داشتند. در واقع از دور برگشت رقابت ها 70 درصد ملی پوان در لیگ مسابقه دادند و تنها 30 درصد غیبت کردند.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در مورد اینکه دور برگشت مسابقات لیگ برتر به صورت فشرده برگزار شد نیز گفت: البته تداخل دور برگشت مسابقات لیگ برتر با مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام بین المللی فجر برای تیم ها و بازیکنان سخت و خسته کننده بود اما ما با مدیریت خوب توانستیم تیم شهرداری به موفقیت برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد داوری ها هیچ گاه صحبت نمی کند،‌افزود: معتقدم بازیکن باید حقش را در زمین مسابقه بگیرد،‌حتی اگر داوری ها به سود او نباشد.

خانلرخانی در خصوص برنامه های آتی باشگاه شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر تصریح کرد: چون تیم قهرمان هستیم طبیعی است که همه بازیکنان خود را حفظ کنیم. برای اعزام به یک تورنمنت برون مرزی باشگاه تصمصم گیرنده است و به موقع مثل سال قبل پاداش قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر را اهدا می کند. سال قبل سفر زیارتی کربلا برای مجموعه تیم به عنوان پاداش در نظر گرفته شده بود. ما در جلسه ای برنامه های خود را ارائه می دهیم و مسئولان هم اهداف خود را اعلام خواهند کرد تا برای سال آینده تصمیم گیری شود. 

او با بیان اینکه تکواندو ورزش اول ورامین است،‌یادآور شد: تکواندو شهرداری ورامین در طول سه سال گذشته، چهار عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی بدست آورده و پس از این رشته باشگاه متین ورامین در والیبال موفق است. ما مدال طلا و نقره رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 2013 و 2015 را کسب کرده ایم، دو جام قهرمانی در سال های 92 و 93 و یک عنوان نایب قهرمانی سال 91 را در لیگ برتر را بدست آورده ایم،‌ضمن آنکه یک قهرمانی جام بین المللی فجر را نیز در کارنامه داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.