سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تنفر افکار عمومی نسبت به حمله عربستان به یمن

دادستان کل کشور گفت: حمله نظامی اخیر کشور عربستان به یمن نوعی تنفر در افکار عمومی جهان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از جمله عرصه دیپلماسی، عزت و اقتدار را طلب می‌کنند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در عین حال که هیچ وقت میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما خواهان مذاکره با عزت، ایستادگی و حکمت و مصلحت هستیم.  
 
وی افزود: مردم در رابطه با اقتصاد مدل اقتصاد مقاومتی را خواستار بوده و در زمینه نظام اداری، ادارات و سازمان‌های سالم و عدالت اداری و مقابله با فساد اداری را درخواست می‌کنند.  
 
رئیسی در همین رابطه با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تأکید کرد: اگر عرصه سیاست داخلی و خارجی ما جلوه حضور مردم باشد، پیام رهبری انقلاب قطعا تحقق می‌یابد.  
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر یمن و تهاجم کشور عربستان به این کشور تصریح کرد: فکر می‌کنم در جهان یک نوع تنفر نسبت به این حرکت علیه عربستان و آمریکا ایجاد شده است، چرا که آن‌ها در مقابل اراده یک ملت ایستاده‌اند.  
 
رئیسی خاطر نشان کرد: ملت یمن تصمیمی برای کشورش گرفته و این‌ها در مقابل آن ایستاده‌اند و این قطعا یک نوع محکومیت را در افکار عمومی جهان به دنبال دارد و بعد از آن نیز نتایج و تبعات آن را خواهد دید.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.