سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

سکانس، سین اول هفت‌سین هنری «نگین معتضدی»/ تلخ‌ترین خاطره نوروزی

نگین معتضدی بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها» گفت: نوروز امکان دوباره دیدن 4 فصل را برای انسان‌ها فراهم می‌کند.

نگین معتضدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن نوروز 94 گفت: فصل بهار سراسر زیبایی است و نوروز امکان دوباره دیدن 4 فصل را برای انسان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: من هر سال آرزوهایم را روی کاغذ می‌نویسم و در میان صفحه های قرآنی هدیه مادربزرگم می‌گذارم و سال بعد آرزوهایی را به حقیقت پیوسته می‌شمارم و با دیدن برآورده شدن 80 درصد آن ها خوشحال می‌شوم و خدا را شکر می‌کنم.

بازیگر سریال "ویلای من" عنوان کرد: نوروز پر از خاطره های شیرین است و تحقق آرزوهایم برایم شیرین‌ترین خاطره‌ها است. بدترین خاطره‌ام از نوروز هم برمی‌گردد به سالی که سه روز قبل از سال تحویل مادربزرگم فوت کرد و بخش عظیمی از زندگی ما را با خود برد. پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ ها‌ سرمایه‌های هر خانواده  هستند که نبودنشان اندوه زیادی را برای انسان به وجود می آورد.

بازیگر سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" عنوان کرد:  آرزویم برای سال 94 این است که همیشه در کنار مادرم باشم و بتوانم فیلم یا سریالی بازی کنم که پس از نمایش باعث افتخارم باشد. برای ایران عزیزیم هم آرزو می‌کنم که پر برف و باران باشد و مردم عزیزم گذشت خود را بالا ببرند.

نگین معتضدی خاطر نشان کرد: همیشه عیدی گرفتن برایم جذاب بوده است و اولین عیدی‌ام را از دست پدربزرگم گرفتم و هنوز به کسی عیدی‌ نداده‌ام.

این بازیگر ادامه داد: اولین سین هفت سین هنری‌ام را سکانس قرار می‌دهم و اما هفت سین به اندازه‌ای جذاب و پر محتوا است که دلم نمی آید چیزی را جایگزین آن کنم.

وی در پایان عنوان کرد: سال جدید را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و آرامش و نشاط برایشان دارم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.