سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيئت مديره اتحاديه فولاد و آهن:

بازار فولاد با تثبت قيمت در سال جاری پيش می‌رود

عضو هيئت مديره اتحاديه فولاد و آهن از توليد 14 ميليون تن فولاد و آهن آلات در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ برای توليد 20 ميليون تن برنامه ريزی کرده بوديم که به دليل کمبود تقاضا تحقق نيافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدصادق چيت ساز افزود:‌ انتظار داريم با پيشرفت ايران در مذاکرات هسته اي و تقويت تقاضا بازار آهن آلات هم در سال جاري رونق بگيرد.

وي تاکيد کرد: ‌در حال حاضر بخشي از توليدات سال گذشته در انبارهاست و به دليل کمبود تقاضا بايد براي توسعه صادرات برنامه ريزي کنيم و طرح هاي فولادي که در مناطق آزاد اجرا مي شود با رويکرد صادراتي خواهد بود. 

چيت ساز گفت: بايد مزيت هاي توليد را با رويکرد صادراتي تقويت کنيم و کارخانه هاي بزرگ توليد فولاد در سال گذشته صادرات خوبي داشته اند. 

وي افزود:‌ بازار همچنان منتظر تحريک تقاضا با افزايش طرح هاي عمراني دولت و تقاضاي اين بخش است و اميدواريم ظرفيت توليد به طور کامل بهره برداري شود. 

چيت ساز گفت: ‌با توجه به شرايط توليد و تقاضا امسال افزايش قيمت نخواهيم داشت .

عضو هيئت مديره اتحاديه فولاد و آهن با اشاره به توليد مازاد بر نياز داخل اعلام کرد : بخشي از اين محصولات در سال گذشته به عراق و افغانستان صادر شده است.

محمدصادق چيت ساز گفت: تقاضاي داخلي به حداقل رسيده و نرخ ها را هم به کف رسانده است.  

و قيمت ها درسال جاري افزايش نخواهد داشت و اميدواريم اجراي طرح هاي عمراني دولت و ميزان تقاضاي ان افزايش يابد و با توجه به روند طبيعي توليد؛ مازاد بر تقاضا در انبارها نگهداري مي شود انتظار افزايش نرخ ها را نداريم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تثبیت ، قیمت ، بازار ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.