سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان؛

روز ارتش، روز پیوند ارتش با ملت است

با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، امروز(27 فروردین) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، اظهار کرد: خداوند متعال در ماه رجب بسیار به ذکر الهی و توبه تاکید دارد.
 
وی در ادامه با گرامیداشت روز ارتش، افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ارتش در همه عرصه نقش آفرینی مناسب داشته است.
 
خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ارتش از پشتوانه مردمی برخوردار است، افزود: ارتش با تکیه بر پشتوانه مردمی وتجهیزات نظامی پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام میرعمادی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر چتر ولایت قرار دارد، گفت: روز ارتش در واقع روز پیوند ارتش با ملت است.
 
امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشار ه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انقلای فرهنگی، بیان کرد: این دو نهاد مقدس، پاسدار انقلاب و منشاء آثار و برکات فروانی برای ملت و انقلاب اسلامی هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به حمله هوایی آل سعود به ملت مظلوم یمن، خاطرنشان کرد: با فضل الهی و در پی مقاومت مردم یمن بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان آل سعود را شاخ شیطان خواند و اظهار کرد: آل صعود از نعمت نفت، دلار می سازد و با آن بمب و سلاح جنگی تهیه می کند وبر سر مردم مظلوم می ریزد.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.