سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كلاهبردار حرفه اي با 280 ميليارد ريال كلاهبرداري دستگير شد

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري فردي كه با جعل عنوان و با جلب اعتماد و اغفال يكي از شركت هاي تجاري بالغ بر 280 ميليارد ريال كلاهبرداري کند ،خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار" عبدالرضا آقاخاني" به خبرنگار ما گفت: در پي شكايت مسئولان يكي از شركت هاي تجاري به پليس آگاهي مبني بر اينكه فردي با جعل عنوان از آن شركت كلاهبرداري كرده است موضوع به صورت ويژه و تخصصي در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين فرد توانسته با سوء استفاده از نياز شركت به ارز براي واردات كالا ، اقدام به صحنه سازي و ارتباط هاي دروغين تلفني با رئيس يكي از بانك هاي كشور كرده و با جلب اعتماد مسئولان اين شركت و اغفال آنها مبلغ 280 ميليارد ريال از آنان دريافت كند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از آنكه چندين ماه از تاريخ پرداخت وجوه به فرد مذكور گذشته مشخص مي شود که این فرد تمامي وجوه را به حساب خود واريز كرده است.

سردار آقاخاني عنوان داشت: با شكايت مسئولان شركت پرونده اي ويژه در اين خصوص تشكيل و فرد مذكور در يك عمليات ويژه شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: متهم پس از دستگيري در مواجهه با دلايل و مدارك موجود به انجام كلاهبرداري و اغفال مسئولان شركت موصوف اقرار كرد كه با تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل و روانه زندان شد.

سردار آقاخاني عنوان داشت: توصيه پليس به صاحبان سرمايه و شركت هاي تجاري، اهالي كسبه بازار و عموم شهروندان اين است كه بدون بررسي و تحقيقات كامل و اطمينان از هويت و اصالت افرادي كه به آنان مراجعه مي كنند اقدام به پرداخت وجوه و سرمايه خود به آنان نكرده و در صورت مشكوك شدن در هرمرحله موضوع را با واحد هاي تخصصي پليس در ميان بگذارند


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.