سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 6 انجام می‌شود:

برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت در بوستان لاله

شهردار منطقه 6 از برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت روز دوشنبه هفتم اردیبهشت با اجرای بیش از 270 عنوان برنامه سلامت محور خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطقه 6  در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت در بوستان لاله اظهار کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت که به مناسبت هفته سلامت از اول اردیبهشت با برپایی 30 غرفه و اجرای 270 عنوان برنامه سلامت محور از ساعت 15 تا 19:30 دقیقه در بوستان لاله برگزار شد امروز به کار خود پایان می‌دهد.

وی در ادامه افزود:‌ این جشنواره شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی سلامت محور است که در قالب کارگاه‌های آموزشی، تور، بازدید، مسابقه، جشن، همایش و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به مدت یک هفته در بوستان لاله برپا شد.

بابایی ادامه داد: ایستگاه‌های ویژه سلامت در پایانه بیهقی، تره بار جلال آل احمد، تره بار توانیز، مسیر نماز جمعه تهران، مترو هفت تیر و پارک اسد آبادی نیز برگزار شد.

بابایی در پایان تصریح کرد: عیادت از جانبازان بیمارستان ساسان و مراکز درمانی، جشن آدینه سلامت( پیاده روی نمادین) در بوستان جنگلی یاس، دیدار با والدین شهدا، تقدیر از فعالان و منتخبین عرصه سلامت، بازدید از رسانه‌ها، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، برگزاری نمایشگاه یک سبد سلامتی، برپایی جشنواره غذای سالم و ... از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت هفته سلامت در این منطقه بوده است.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: شهری ، نمادین ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.