سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران از شهرك صنعتي مباركه

معاون وزيرصنعت،معدن وتجارت به همراه نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي از زيرساختهاي شهرك صنعتي مباركه بازديد به عمل آوردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومي و بين الملل، مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ايران در سفر به استان اصفهان، تلاش در جهت تقويت بخش خصوصي را از برنامه هاي سازمان عنوان كرد و گفت: با ایجاد زیرساخت های مناسب  درشهرکهای صنعتی  بستر را براي حضور واحدهاي صنعتي در شهركها ونواحي صنعتي فراهم مي كنيم.

دكتر سيد ابريشمي  به واگذاري شهركهاي صنعتي به بخش غير دولتي اشاره و خاطرنشان كرد: در شهركهاي صنعتي كه به ظرفيت لازم رسيده اند، شركت هاي خدماتي كه منتخب  صنعتگران هستند، ايجاد شده واز اين طريق مسئوليت اداره شهرك ها به اين شركت ها  سپرده مي شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهركهای صنعتی ایران در ادامه حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي را از برنامه هاي ديگر سازمان عنوان كرد وگفت: در جهت حمايت از سرمايه گذاري غير دولتي ، براي افرادي كه در بخش  خصوصي يا عمومي مي خواهند شهرك صنعتي ايجاد كنند، تسهيلات فراهم مي كنيم.

گفتني است دكتر سيدابريشمي پس از بازديد، از اقدامات انجام گرفته در شهرك صنعتي مباركه، از يك واحد صنعتي كه درحال تجهيز ماشين آلات درحوزه توليد فيلم پلي استر با ظرفيت 45000 تن است، بازديد كرد.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران  همچنين در شهر طالخونچه  نيزكلنگ شهرك صنعتي غيردولتي طالخونچه به مساحت 99 هكتار را به  زمين زد.

 لازم به ذكر است ،شهرك صنعتي غيردولتي طالخونچه در مجاورت شهر طالخونچه از توابع شهرستان مباركه قرار داردكه با مشاركت بخش خصوصي آماده و به متقاضيان واگذار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.