سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه نمایشگاه صورت می‌گیرد

امضا قرارداد تامین الکترو موتور ضدانفجار گاز در نمایشگاه بیستم

شرکت ملی گاز ایران از حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه بین الملی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، از حضور فعال و گسترده این شرکت در نمایشگاه بیستم  صنعت نفت خبر داد و اظهار کرد: این شرکت با هدف گسترش تعاملات در سطح ملی و بین المللی و با داشتن برنامه های متعدد به استقبال بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت می رود.
 
بوجارزاده با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای حضور در بیستمین نمایشگاه صنعت نفت افزود: در دومین روز نمایشگاه، (١٧ اردیبهشت ماه) جلسه هم اندیشی حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با مدیران و صنعتگران برگزار می شود.
 
وی افزود: برگزاری نشست مطبوعاتی مدیرعامل، مدیر برنامه ریزی و مدیر امور بین الملل با خبرنگاران در روز جمعه (١٨ اردیبهشت ماه)؛ همچنین نشست خبری مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز در روز شنبه (٢٠ اردیبهشت ماه) در ستاد خبری نمایشگاه از دیگر برنامه های این رویداد است.
 
بوجارزاده ادامه داد: در طول برگزاری این نمایشگاه، قرارداد تامین الکترو موتور ضدانفجار ١٢٠٠ کیلووات، قرارداد تامین قطعات یدکی پمپهای گریز از مرکز و قرارداد خرید مولکولارسیو نیز بین شرکت ملی گاز ایران با تولیدکنندگان داخلی منعقد خواهد شد.       
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: غرفه شرکت ملی گاز ایران واقع در سالن هشت و ٩ آماده میزبانی از هموطنان است.
 
بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت امروز چهارشنبه (١٦ اردیبهشت ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری آغاز بکار می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.