سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بحران مالی انگیزه را از تیراندازان گرفت

ملی پوش اهداف پروازی گفت: بسیاری از رکورداران تیراندازی به دلیل بی پولی فدراسیون این رشته را کنار گذاشته‌اند.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ملی پوشان اهداف پروازی به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تاکنون شانس حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را نداشتند و این رقابت اولین مسابقه رسمی تیم ملی اهداف پروازی بود.
 
وی گفت: تیم ملی اهداف پروازی با حداقل تمرینات و بدون شرکت در اردو و با مسابقه ای، راهی رقابت های جام جهانی قبرس شد اما با این حال نتیجه قابل قبولی کسب کرد.
 
*هیچ مسئولی در وزارت ورزش به فکر تیراندازی نیست 
 
عزیزیان افزود: ملی پوشان با غیرت ایرانی در این رقابت شرکت کردند و هیچ مسئولی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به فکر مشکلات تیراندازی نیست.
 
وی گفت: اگر ملی پوشان در مسابقات قبرس با وجود ناکامی در کسب سهمیه المپیک خوش درخشیدند نتیجه زحمات خودشان بود.
 
ملی پوش اهداف پروازی ادامه داد: شرایط فعلی حاکم بر تیراندازی آینده این ورزش را با بحران مواجه می کند امیدوارم مسئولان به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت اهداف پروازی باشند. 
 
*کسی برای رفع مشکلات تیراندازی پیش قدم نشد 
 
عزیزیان گفت: بی پولی فدراسیون انگیزه را از ورزشکاران می گیرد خیلی از رکورداران تیراندازی به دلیل بحران مالی از این رشته دور شدند و کسی هم برای رفع مشکلات مالی فدراسیون و موانع پیش روی تیراندازان پیش قدم نشد. 
 
ملی پوش اهداف پروازی اظهار داشت: تیراندازی ایران پتانسیل بالایی دارد با اندکی توجه به این رشته به طور حتم سهمیه المپیک خواهیم گرفت تیراندازان فقط نیاز به حمایت دارند. 
 
وی تصریح کرد: تیراندازی با خون مردم عجیب است و مسائلی که بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد شرایط را برای ما هم سخت می کند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملی پوشان هم قسم شدند اگر فدراسیون توان مالی برای برگزاری اردو  و اعزام بر مسابقات را نداشته باشد با هزینه های خودشان شرایط را مهیا کنند تا شایستگی های تیراندازی به ویژه رشته اهداف پروازی به مسئولان ثابت شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.