سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باباگلیان:

تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات در مسابقات انجام می‌دهیم

دبیر ستاد اجرایی مسابقات جانبازان و معلولین گفت: مسابقات خواهرخوانده در دو رشته بسکتبال باویلچر و والیبال نشسته درشهر اصفهان برگزار می‌شود وتمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات در این خصوص انجام می‌دهیم.

رضا باباگلیان، دبیر ستاد اجرایی مسابقات جانبازان و معلولین در رابطه با تیم‌های شرکت کننده و زمان برگزاری مسابقات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات خواهر خوانده علاوه بر هفته نکو داشت شهر اصفهان به منظور ایجاد تبادلات ورزشی فرهنگی و شناسایی ظرفیت‌های شهر اصفهان و تقویت آن‌ها بعد از مسابقات خواهی خواند‌گی صورت گرفته است.
 
وی بیان کرد:مسابقات دومین دوره کشورهای خوانده با حضور تیم‌های شرکت کننده 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 
باباگلیان ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به  این شرح است: رشته والیبال نشسته: روسیه- عراق- آلمان و چهار تیم از ایران "شهید خرازی- شهید شهریاری- گز سکه و ذوب آهن اصفهان" و در رشته بسکتبال با ویلچر تیم‌های تیم‌‌های مالزی- چین- عراق-روسیه و سه  تیم "مخابرات اصفهان- ایثار اصفهان و آثار تندیس ماهان قم".
 
وی در پایان عنوان کرد: اولین روز مسابقات تا خرداد سه شنبه برگزار می‌شود تیم‌های عراق و مالزی در رشته بسکتبال با ویلچر و تیم‌های شهید شهریاری و ذوب آهن اصفهان در رشته والیبال نشسته با هم به رقابت می‌پردازند.
 
گفتنی است: مراسم افتتاحیه مسابقات کشورهای خواهر خوانده امروز ساعت 17 در سالن شهدای مخابرات برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.