سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهرنژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گروهای افراطی در جریان اصلاح‌طلب، توانایی راه‌اندازی تشکیلات جدید را ندارند

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: گروهای افراطی در جریان اصلاح‌طلب، توانایی راه‌اندازی تشکیلات جدید را ندارند و اگر بخواهند در انتخابات شرکت کنند در فهرست اصلاح‌طلبان میانه رو قرار خواهند گرفت.

یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در تشریح وضع آرایش سیاسی جریان‌های موجود در کشور گفت: در بدنه سیاست امروز کشور، دو جریان سیاسی اصیل اصول‌گرا و اصلاح‌طلب وجود دارد که با توجه به قدمت، سابقه و تجربیاتی که دارند به راحتی دستخوش تحولات جدی نخواهند شد.

وی در ادامه افزود: کمتر از یکسال تا انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است و با توجه به مدت باقی مانده تا انتخابات پیش رو به نظر نمی‌رسد که طیف‌های مختلف در جریان‌های سیاسی متفرق شوند؛ چرا که اصلاح‌طلبان قطعا از تجربه سال 92 استفاده می‌کنند و منسجم وارد عرصه می‌شوند.

طاهرنژاد اضافه کرد: در جبهه اصول‌گرایی نیز به نظر می‌رسد که آنان به وحدت برسند؛ اما ممکن است که جبهه پایداری خواسته‌ها و شرایطی داشته باشد و از سایر اصولگرایان جدا شود.

عضو کمیته اجرایی خانه احزاب در پایان خاطرنشان کرد: افراطی‎ها در جریان اصلاح‌طلبی، توان راه‌اندازی تشکیلات جداگانه‌ را ندارند؛ چرا که آنان تعداد محدودی دارند و اگر بخواهند در انتخابات شرکت داشته باشند در فهرست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرند؛ همچنین در جریان اصولگرا این امکان وجود دارد گروهای تندرو از آن جریان سیاسی خارج شده و فهرست جداگانه‌ای ارائه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.