سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردارفضلی در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح:

فرزندان امام(ره) و رهبری بر عهد و پیمان خود ایستاده‌اند/ محاصره 14 هزار نیروی عراقی توسط سپاه اسلام در عملیات بیت‌المقدس

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که فرزندان امام(ره) و رهبری که در دفاع مقدس حماسه آفریدند اکنون نیز برعهد و پیمان خود ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار سرتیپ "علی فضلی" جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: امام خمینی(ره) فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست و این نشان از افق نگاه امام خمینی(ره) دارد که بیداری اسلامی را در آن زمان می‌دیدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملیات دفاع مقدس یادآور شد: این عملیات در 11 اردیبهشت سال 61 در منطقه عمومی خوزستان طراحی و اجرا شد و نزدیک به 5700 کیلومتر مربع برای آزادسازی توسط رزمندگان اسلام پیش‌بینی شده بود که جغرافیای عملیات بیت‌المقدس در مثلث خرمشهر، بصره و اهواز پیش‌بینی گردیده بود که نتایج و دستاوردهای خوبی داشت.

سردار فضلی با اشاره به این که اگر نیروهای مسلح و وحدت ملی و دعای امام خمینی(ره) نبود نمی‌توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم تاکید کرد: 135 گردان برای عملیات آزادسازی خرمشهر از ارتش، سپاه و بسیج تدارک دیده شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اشراف اطلاعاتی رزمندگان اسلام در قرارگاه‌های عملیاتی جنوب خاطرنشان کرد: صبح روز آزادسازی خرمشهر 14 هزار نیروی عراقی توسط سپاه اسلام محاصره شده بودند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، فضلی ، جانشین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.