سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اعزام بیش از 8 هزار نفر از زائران اردبیلی به حرم مطهر امام (ره)

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 8 هزار نفر از زائران اردبیلی عازم حرم مطهر امام(ره)می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ طاهر شریفی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 8 هزار زائر اردبیلی در قالب 200 کاروان عازم حرم مطهر امام(ره) می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه آسایش و آرامش کنونی ما نتیجه مجاهدت و رشادت‌های امام راحل است، گفت:‌ باید دستگاه‌های اجرایی در مورد اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل هماهنگی‌های و همکاری‌های لازم را با بسیج و سپاه انجام دهندتا شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر زائران با ارائه خدمات مناسب و شایسته برای آنها باشیم.

وی اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مظهر امام راحل را اقدامی مهم در راستای تجدید بیعت و پیمان با ولی فقیه دانست و افزود:‌ در کنار تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل در قابل برگزاری این برنامه‌ها ولایتمداری زائران و مردم ایران نیز به اثبات می‌رسد.

شریفی در ادامه اظهار کرد:‌ برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت ارتحال امام راحل گامی بسیار مهم در راستای احترام و ارج نهادن به آرمان‌های انقلاب و امام راحل بوده چرا که مردم با شرکت پرشور و گسترده خود در این برنامه‌ها علاقه‌مندی خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام‌ نشان داده و پایداری و حراست از این ارزش‌ها را یادآوری می‌کند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.