سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همکاری اتاق بازرگانی؛

فهرست جدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران رونمایی می‌شود

فهرست جدید فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در حوزه صنایع، معادن، مناطق آزاد تجاری و گردشگری، بانک، بیمه و بازار سرمایه از سوی مناطق آزاد به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بهبود بهی‌زادی از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه آزاد کیش خبرداد و گفت: به منظور جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و بخش خصوصی و نیز کمک به تامین منابع مالی طرح‌های صنعتی، تولیدی و تجاری در کشور، مذاکراتی با اتاق‌های مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برای حضور هیات‌های تجاری و اقتصادی با اولویت کشورهای آسیایی و اروپایی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش افزود: بر این اساس، دو گردهمایی بینالمللی با رویکرد تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور، توسعه به منظور انتقال دانش و تکنولوژی های روز جهان و معرفی فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری پروژه‌های اولویت‌دار کشور در حوزه انرژی، عمران و شهرسازی، گردشگری و مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، بیمه و بازار سرمایه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران و همایش بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور هیات های تجاری و اقتصادی با محور دیپلماسی اقتصادی و تسهیل روابط بین المللی با کشورهای مختلف جهان، آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گفته بهی‌‌‌زادی، تاکنون هیات‌های تجاری و اقتصادی بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای اطلاع یافتن از آخرین وضعیت حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها و  مذاکره با طرف‌های خارجی به ایران خواهند آمد.

وی اظهار داشت: بر این اساس، فهرست جدید فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در حوزه صنایع، معادن، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، برق و انرژی های نو، عمران و شهر سازی، مناطق آزاد تجاری و گردشگری، بانک، بیمه و بازار سرمایه به سرمایه گذاران علاقمند بخش خصوصی و خارجی عرضه می شود.

به گفته وی، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مقامات و مسئولان دولت، برگزاری کارگاههای توجیهی و معرفی تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به تفکیک صنایع، تولید و تجارت کشور، استفاده از تسهیلات مناطق آزاد تجاری و اقتصادی منطقه آزاد کیش، تشریح جزئیات ارائه معافیت‌های مختلف گمرکی و مالیاتی به سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی نیز در این دو نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فهرست ، جدید ، سرمایه ، صنایع ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.