سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با 14 خرداد در مناطق مختلف استان اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه های فرهنگی و اسلامی مختلفی در استان اردبیل برگزار می شود .

حجت الاسلام ولی نظرپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با اعلام این خبر گفت : اعزام کاروانهای زیارتی به حرم مطهر در الویت این برنامه ها قرار داشت ، که این کاروانها به تعداد 8 هزار نفر و در قالب 200 اتوبوس برای تجدید میثاق با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بعد از دیروز به تهران عازم شدند .

نظرپور از برگزاری برنامه ویژه ای در صبح امروز در مسجد سرچشمه با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام لنکرانی ، نوحه خوانی و مرثیه سرایی خبر داد .

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در مساجد جامع شهرستان های مختلف استان گفت : از جمله این برنامه ها می توان به برپایی ایستگاههای صلواتی ، برگزاری نمایشگاه آثار هنری امام خمینی (ره) ، مسابقات فرهنگی و اسلامی از وصیت نامه امام (ره) و برپایی مراسم شب شعر اشاره کرد .

نظرپور بیان کرد : در رابطه با همین مناسبت در 108 روستای بالای یک هزار نفر جمعیت که روحانی مستقر دارند برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد .

روابط عمومی سپاه استان اردبیل طی یک فراخوان از مردم انقلابی استان خواست برای ثبت نام رایگان جهت اعزام به مرقد مطهر امام راحل به پایگاه ها و حوزه های مقاومتی در مناطق مختلف استان مراجعه نمایند.




انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.