سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

استقرار 250 خودرو عملیاتی سازمان آتش نشانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر

سخنگوی سازمان‌ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش آتش نشانان در 133 نقطه و استقرار 250 خودرو عملیاتی در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرگاران، در خصوص جزئیات استقرار آتش نشانان در روز رحلت حضرت امام خمینی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بینانگذار جمهوری اسلامی ایران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مانند سال های گذشته تمهیدات ایمنی برای کاروان‌های سواره و پیاده اندیشیده است. 

وی ادامه داد: در روز چهاردهم خرداد تمام ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده باش کامل هستند و در 133 نقطه از مسیرهای منتهی به حرم 250 خودرو عملیاتی به همراه 570 آتش نشانان در دو بخش مستقر خواهند شد. 

وی ادامه داد: گروهی از اکیپ‌های امداد از عصر امروز در شبستان‌ها و راهروها، رواق‌ها و درهای ورودی حضور خواهند داشت و بخش دوم از ساعت 5 صبح روز چهاردهم در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها مبادی ورودی و خروجی حرم مطهر، عوارضی، پارکینگ‌ها و محل‌های اسکان زائران آماده باش ارائه خدمات ایمنی خواهند بود. 

گفتنی است تا تخلیه حرم مطهر و عادی شدنت عبور و مرور در محل‌های مذکور مستقر هستند. 

ملکی با بیان اینکه 6 پایگاه با عنوان پردیس با مدیریت آتش نشانان داوطلب برپا خواهد شد افزود: در این 6 پایگاه آتش نشانان داوطلب اقدام به توزیع اقلام فرهنگی، آ‌موزشی و نرم‌افزارهای  اصول ایمنی به زائران خواهند کرد و همچنین 200آتش نشان داوطلب در کنار 570 آتش نشان آماده ارائه خدمات ایمنی هستند. 

این مقام مسئول در آتش نشانی در پایان یادآور شد: زائران در صورت بروز هر گونه حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشانی ، حرم مطهر ، محل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.