سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن کاسه ساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

پخش مستند «چشم ها را باید شست» از تلویزیون

مستند «چشم هارا باید شست»، نگاهی جامعه شناسانه به معضلات و مشکلات خانواده های زندانیان دارد.

محسن کاسه ساز در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: مستند «چشم هارا باید شست»، نگاهی جامعه شناسانه به معضلات و مشکلات خانواده های زندانیان دارد. خانواده هایی که دردشان نداشتن پدر و مادر یا هر دوی آن هاست. کودکان و نوجوانانی که جامعه آن ها را به خاطر داشتن پدر و مادر مجرم، محکوم به حبس کرده است. 

وی ادامه داد: این مستند به سفارش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان به مدیریت عامل آقای محسن نصیری در حال تهیه و تولید می باشد.

کاسه ساز عنوان کرد: این مجموعه که قسمت هایی از آن در استان های کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان تصویربرداری شده و در تهران نیز ادامه دارد، برای ایام ماه مبارک رمضان در حال آماده سازی می باشد.

وی تصریح کرد: امید است پخش این مجموعه با بازتاب مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ...  خانواده های زندانیان، در تلطیف نگاه مردم و نگرش جامعه نسبت خانواده های زندانیان موثر واقع شود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: محسن کاسه ساز، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن عطارها، مدیر تصویربرداری: فرشید ایوبی نژاد، تصویربردار: حسن کمره، دستیار تصویر: محمدحسین نیلبرگی، صدابردار: حامد بخشی، تدوین: وحید بیطرفان، دستیار تولید: کاظم حسینی فهرجی،پشتیبانی فنی: سعید سلطانی، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا مددی، به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.